2 Nisan 2013 Salı

Barbara Scott - Aşk Yemini (Yorum)




Temel Bilgiler
Orjinal Adı : Listen with Your Heart
Goodreads Puanı : 4.00
Yazar Adı :Barbara Scott
Yayın Evi: Kalipso Yayınları

Aşk Yemini

Yorumum:

Kitap bitti...Ama nasıl yorumlayacağımı bilemiyorum... Kitapta çok olay var..ama kafanızı karıştırmıyor, belirli bir ritimde ilerliyor. Genel olarak açıklamak gerekirse olaylar ülkedeki siyasi karmaşanın olduğu bir dönem.. İrlandalılar ve İngilizler arasındaki sorunlar... 
Kitabın kahramanları Morgan ve Daniel...Bu ikili ilk kez 5 yıl önce bir tiyatroda karşılaşıyor ve kızımız -Morgan- Daniel'e aşık oluyor...Tabi Daniel Helene ile evli... Neyse tiyatroda Daniel ünlü bir tiyatro oyuncusu çiftin kızı olan Morgan'ı ve babasını kovulmaktan kurtarıyor...Ama nafile bir çaba..Çünkü Daniel -opera sanatçısı- sahne aldığı sırada zorla çıkarılıyorlar....Ve yolları 5 yıllığına ayrılıyor... 



Bu beş yılın sonunda Daniel karısı Helene'yi bir yangında kaybediyor..Helene siyasi olaylara karışıyor çünkü.... 
Helene çok farklı bir insanmış...Yani ne bilim, davranışları onaylanmayacak gibi... Kocasını aldatıyor....onu sevmediğini söylüyor...ve bunları yaparken ki tavrı...ilginçti..Ama her şeye rağmen Daniel onu çoooook seviyordu.. 

Daniel Helene'yi kurtarmaya çalışırkende sesini - ki meleklere benzetilir sesi-kaybediyor...elleri yanıyor....Ve bir nevi depresyona giriyor...Arkadaşlarıda onu bu halden kurtarmak için bir dolap çeviriyor. 

Bu çevirdikleri olay sonucu Morgan'la karşılaşıyorlar...Tiyatrodan kovulan baba kız tüm kitap boyunca beni delirten Camilla'nın yanında kalıyor.Camilla Morgan'ı bazı sözde sihir...yada ruh gibi çeşitli kandırmacada kullanıyor...Bunlardan biride Daniel'e denk geliyor. arkadaşlarının zoruyla- 

Sonuç olarak kahramanlarımız bir şekilde birbirlerini tanıyıp evleniyorlar..Ama nedenler vardı... Kitabın ilerleyen bölümlerinde değişik olaylar oluyor...eğer hepsini yorumlamam uzun sürer... başladım mı duramıyorum:) 

Ben birtek sonunu sevmedim...evet mutlu bitti...Ama birden bitti...:) 
En sonunda Morgan ve Daniel'in çocukları oldu..Daniel sesine kavuştu vs...

Puanlama:

5/5


Sevdim Ben kitabı.
Nedense pek bilinen bir kitap değil gibi..
Hani siz sevmeyedebilirsiniz :)




Bitiş:01.01.2011

2 yorum:

  1. Ben bu kitabı 1 sene once aldım ve harika bir kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok farklı bir kitaptı gerçekten de..Bende severek okudum :)

      Sil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.