2 Nisan 2013 Salı

Bonnie Drake - Aşkın Kollarında (Yorum)



Temel Bilgiler:
Orjinal Adı :The Passionate Touch
Seri Bilgisi: Candlelight Ecstasy
Seri Sırası : 3
Goodreads Puanı : 2.00
Yazar Adı : Bonnie Drake
Yayın Evi : Harlequin (Beyazdizi) 

The Passionate Touch (Candlelight Ecstasy, #3)



Yorumum:
1)Bu türdeki kitaplarda karakterler çok çabuk aşık olmakta ve bence bu bazen çok sinir bozucu oluyor.
2)Önce öpüşüp sonra kavga etmeleri yada kavga sonrası öpüşüp tekrar birbirlerine kızmaları çok ilginç.
3)Saçma bir şekilde ve oldukça çocukça tartışıyor ve cevaplarınıda komik buluyorum(mantıksız anlamında)
4)Kızımız Eva Roberto'nun onu sevmediğini düşünmektedir lakin Roberto sevdiğini
söyleyince anında inanmıştır..

Bilemiyorum..değişik bir kitaptı..pek sevemedim..diologlar biraz yapmacık ve zorlama geldi..
Çeviride pek tatmin edici değildi...Ama kitap oldukça eski..bende durumu buna yordum..

Onun dışında kızımız kocasını kaybetmiş ve onun gideceği bir geziye kendisi gitmiştir.
Orda Roberto ile tanışmıştır..işte ilk başta onun beraberlerinde gelmesine karşı çıksada sonunda kabul etmiş ve grup olarak çıkmışlardır brezilya dağlarına..
Bu çiftimiz sürekli tartışma içerisindeler..Roberto bi an iyiyken birden kızıveriyor...
Eva desen ayrı bi alem...neye niye kızdığını bile anlayamadım..

Neysem çok kötülemiş olabilirim ama okunabilir seviyede..
Benim pek tercih edeceğim türde değildi o kadar =)

Puanlama:
5/2.5


Ne desem bilemedim.Ne kötü nede
iyi.Orta karar bir kitaptı.



Bilemiyorum.
Elinizdeyse okuyun ama özellikle okumak için almayın derim :)

Bitiş:29.02.2012

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.