2 Nisan 2013 Salı

P.C. Cast - Tanrıça Serisi 1 - Deniz Tanrıçası (Yorum)




Temel Bilgiler

Orjinal Adı :Goddess of the Sea 
Seri Bilgisi: Tanrıça Serisi (Goddess Summoning )
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 3.86
Yazar Adı : P.C. Cast
Yayın Evi : Pegasus Yayınları
Deniz Tanrıçası (Tanrıça Serisi, #1)

Yorumum:

Şuanki duygularımı anlatamam size..Ağlasam mı, gúlsem mi, sinir krizi mi geçirsem bilemedim...
Bu nasıl bir sondur bóyle? Ama o son sahnelerde adamın biri 'olamaz, bu adam - sean- yaşıyor' dediğinde tahmin etmiştim...okuyan bilir, merak eden okur °°)
Neyse siz bu kız neyden bahsediyor demeden yoruma geçeyim...


Ama óncelikle bayanlar baylar, en yakınınızda ne varsa tehlikeli madde olarak (tava,oklava,merdane vs.) elinize alın...
Zira dóvecek adam çok..(órn. sperdon, rahip william, azıcıkta andras..ama azıcık)
Kitaba başlayanlar benim gibi şaşırmasın...Olaylar gúnúmúzde başlasa da baş karakter kızımız CC'nin 1014 olması lazım, hava kuvvetlerinde çalışan ve bir deniz kazası sonucu o yıllarda -1014- yaşayan, mitolojik varlık olan deniz kızı prenses Undine ile beden değiştirmesiyle asıl olaylar başlıyor...



İlk başlarda neyle karşılaşacağımı bilmesemde, mitolijik ógelerle súslenmiş olan seri oldukça başarılı ve farklıydı.Hikayeyi, kahramanları, olayları sevdim...Tavsiye edebileceğim gúzel fantastik bir seri °°)
CC'nin sapık olarak nitelendireceğim Sperdon'dan kaçma girişimleri..Dylan ile olan ilişkileri...Çok güzel anlatılmıştı...En kısa zamanda bi göz atmanızı öneririm:)

Puanlama:
5/4



Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.


Seriye devam.


Bitiş:2011

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.