2 Nisan 2013 Salı

Rachel Gibson - Chinooks Hockey Team 3 - Aşk Seni Bulursa (Yorum)





Temel Bilgiler
Orjinal Adı :The Trouble With Valentine's Day
Seri Bilgisi:Chinooks Hockey Team 
Seri Sırası : 3
Goodreads Puanı : 3.93
Yazar Adı : Rachel Gibson
Yayın Evi : Nemesis Yayınları


Aşk Seni Bulursa  (Chinooks Hockey Team, #3)

Yorumum:




Ah sevgili yazarım oldu mu şimdi bu?

Hokey sahalarından uzaklaşmak pek de iyi olmamış sanki.
Tamam Rob hokey oyuncusuydu ama bazı olaylar sonucu bu meslekten uzak kalmıştı onu anlarım.
Ama en azından bir maça gitseydi ne bileyim bir soyunma odasına inseydi de bizde biraz olsun 
hokeyle ilişkimizi sürdürseydik.
Kitapta maçlara yada hokeye ilk iki kitaptaki kadar yer verilmemişti.Daha çok karakterlerin geçmişi,
duygusal karmaşaları,sorunları,bumların üstesinden gelme çabaları, ve yer yerde saçmalıkları yer almıştı.

Kate ve Rob ana karakterimiz.Biri dedektif, biri hokey oyuncusu ama ikiside benzer nedenlerle mesleklerini bırakmak durumunda kalmıştır.Yolları kar sebebiyle mola verdikleri bir yerde kesişir.Kate büyük babasının yanına gidiyor Rob ise kayak yapıyordur.Günün 14'ü aylardan Şubat'tır.Ve kızımız sevgililer günü stresine girmiştir.Neden böyleyim, herkesin sevgilisi varken benim neden yok,sorun bende mi vs. vs.Derken çok şüpheci kişiliğiinin de bu konuda bir etken olabileceğini düşünür ve bir çılgınlık yapmaya karar verir.Tek gecelik bir ilişki.
Derken ortaya Rob çıkıyor, eğlenceli bir sohbet başlıyor ama Rob'un "Kişisel algılama ama barlarda tanıştığım kadınlarla sevişmem," demesi üzerine yolları ayrılır.

Kader, şans artık siz ne derseniz yollar bu seferde Kate'in büyükbabasının yaşadığı yerde -ki Rob da orda yaşamaktaymış- kesişir. 

Ve böylece ergen harekatı başlar:
* Birbirlerini görmezden gelirler, aralarındaki çekime karşı koymaya çalışırlar, uzak durmaya ve hatta kısa konuşmalar yapmaya özen gösterirler, sinirli ve nefret dolu bakışlar geçer aralarında, ve tabi küçük ve kaçamak öpücükler, yanlış anlamalar,korkular,araya giren engeller,çekimserlikler ve en nihayetinde duygular.

Kısacası iyiydi ama ilk ikisi kadar değil.Rob için üzüldüm, başına geleni kimse hak etmemiş, keza Kate içinde üzüldüm.Onun yerinde olmak istemezdim.Vicdanımı nasıl rahatlatırdım bilemem.
Onun dışında ah benim kalbimi kıracak, ona bağlanmamalıyım triplerine aşık olduğu halde duygularını isimlendirememelerine ve hatta aşkı geçtim bir duygu ve his barındırdıklarını anlayamamalarına sinir oluyorum..



Puanlama:

5/3





Ne desem bilemedim.Ne kötü nede
iyi.Orta karar bir kitaptı.





Bitiş:30.03.2013




0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.