4 Nisan 2013 Perşembe

S.S. Atıcı - Kimliksiz (Yorum)


S.S. Atıcı Facebook Sayfası
Yorumum:

Ayy bitti iyi mi?
Çok farklı bir hikayeydi, yer yer delirtti,üzdü, sinirlendirdi yer yer gülme krizlerine soktu, eğlendirdi.
Deryal ve Burcu...Deryal her türlü kötülüğü,ölümü görmüş bir nevi ağır abi ve öğle yerler oluyor ki bildiğiniz çocuk :)
Çokta şirin oluyor.Bir bar sahibidir Deryal, kötü bir geçmişi olsada artık bırakmıştır bu işleri.O bırakmıştır ama geçmiş onu bırakmamakta..Bir gece bardayken kötü bir durumla karşılaşır ve bu işin peşine düşecekken dikkatini ilginç bir sahne çeker.İki genç bir kızı köşede sıkıştırmış ve kızın itirazlarına rağmen onu rahat bırakmamaktadır.
Her ne kadar yoluna devam etmek istesede Deryal duruma müdahale etmiş ama teşekkür yerine kızımızda okkalı bir yumruk yemiştir.Neden acaba? :))
Kızımız dediğimde Burcu.Çiftimizin ilk buluşmaları, sonraki ve bir sonraki biraz olaylı geçmiştir.Şey olaylı olmayanı yoktur ya neyse :))
Gittikçe birbirlerinden etkilenen ve bunu gösterme şekilleri farklı olsa da çiftimiz gayet eğlenceliydi.Özellikle Deryal.Allahım bir insan (affınıza sığınarak) hem bu kadar "AYI" hemde bu kadar tatlı olabilir mi...Bazı yerlerde adamı parçalayasım geldi ama öyle sahneler vardı ki, pamuk pamuk :)
Detaya girmek istemiyorum, zira bolca detay ve olay vardı.Diyologlar yer yer gülümsetsede hikayemizde hüzünde mevcuttu.Ciddi anlamda hemde.Özellikle Burcu'nun Deryal'e gittikçe bağlanması ve buna rağmen ona söyleyemediği gerçekler ve vicdanını sızlatan yalanlar...
Sonu mutlu biticek mi acaba dediğim çok yer oldu.Son sahnelerde öylece kaldım resmen.Bişey düşünmek pek mümkün değildi.Özellikle Deryal, çok ayıp etti Burcu'ya.
Neyse ana karakterlerin yanı sıra çok tatlı bir çiftimiz daha vardı.Şirin ve Adem :)) Sürekli atışan bu çiftin seyirlik halleri vardı.
Okumalıydınız :) Geç olsun güç olmasın akılları başlarına geldi ama çok komikti :)
Bide seni seviyorum demesi yok muydu Adem'in..cık cık..iyiydi hoşdu ama o l*n eki olmayaydı eyiydi :)
Neyse benim yapacağım bir şey değildi bu kitabı okumak ama merakıma yenildim ve okudum.
Tavsiye ederim..değdi :)

Puanım:
5/4
Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.

Bitiş:22.04.2012








0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.