25 Ağustos 2013 Pazar

Sonuçlar (Judith McNaught)




Herkese selamlar.
 Malum yarışmanın sonuçlarını biraz geciktirdim.Ama cidden benim suçum değildi.
Birazcık hasta oldumda.Eh birde işdi dinlenmekti derken gecikti.Ne güzel planlarım vardı.Görsel bile hazırlayamadım sizlere.
Hele fotolar yok mu.Şimdi çektim ve gece çekimi ancak bu kadar kaliteli oldu.
Affınıza sığınarak sonuçlara geçelim.

              KAZANANLAR
                İçinde Aşk Saklı          Sonsuza Kadar
                Talihliler
                 Hülya Selim           Nujin Akgül
                 Yedekler
                 Venüs Asdemir         Sinem Badioğlu
Not:
Arkadaşlar maillerinizi atıyorum ama  bilgisayarımda ufak bir sorunum var.Bu yüzden mail atmakta sıkıntı yaşıyorum..
Rica etsem adres bilgilerinizi sayfama mesaj atabilir misiniz?
Kazananlar 2 gün içinde bilgilerini göndermezse yedekler ile irtibata geçilecektir.



Eh herkes cevapladı soruları madem bende cevaplayayım istedim.

1)Kitap okumaya nasıl başladınız?Buna biri mi yoksa bir şey mi etken oldu?
1)Kitap okumayı zaten severdim ama bunu alışkanlık haline getiren kitap yine bir Judith kitabıdır.Mutluluk.Bu güzel roman sayesinde historicalle tanıştım ve böylece devamı geldi...
2)Sizdeki bu okuma tutkusu karşınızdakiler de nasıl bir etki bırakıyor?Olumlu-olumsuz tepkiler?
2)Arkadaşlarım aşırıya kaçmadığı sürece çok severler okumamı.Tavsiyeler alırlar.Hatta onlara ilk Judith hediye etmiştim.Olumsuz olaraksa bazen bu okuma isteğimi anlamayım kırıcı olan insanlar var çevremde.Sadece gülüp geçiyorum.
3)Bir kitap alırken en büyük etken nedir sizde?Tavsiye? Kitap Kapağı? Konusu? vs.
3)İlk olarak zevklerine güvendiğim kişilerden tavsiye alırım.Sonrasında türü ve konusudur önemli olan.Ama ilk kapağı çeker deikkatimi.
4)En sevdiğiniz tür kitaplar(fantastik, historical vs.) nelerdir?Ve bu türde bir örnek veriniz.
4)İlk okumaya klasiklerle başladımGerek dünya gerekse Türk klasikleri.Sonra tarihi kitaplar akabinde bilim kurgular.Sonrasında ise historicaller ve fantastikler.Kısacası her türü deniyorum ve sevdiklerim var aralarında bir sürü.Ama şu sıralar fantastiğe bağlamış durumdayım.
5)En çok kitap okuduğunuz yer, mekan yada nesne ?
5)Bize her yer kitap okuma yeri.Bende genelde dinlenirken okurum.
6)Kitaplardaki karakterlerle zaman zaman özdeştiririz kendimizi, ya da hayran oluruz.Erkek karaktere aşkımızı sunarız (erkek okuyucular ne yapar bilmiyorum) vs.Sizin aşık/hayran olduğunuz favori karakteriniz kim?Nesini beğendiniz bu zatı alinin?
6)Bu maddeye herkes gibi bir sürü kişi düşünebilirim.Ama şuana kadar okuduklarımdan zirvede olanı ROARKE.Yahu mutlaka tanışmalısınız.Nora Roberts Ölüm Serisi muhteşemdir.Bak cidden.Okumalısınız.
7)Birde nefret ettiğimiz, saçını başını yolup sokağın ortasında evire çevire...öhöm öhöm.İşte şey..İbreti aleme rencide etmek istediğiniz bir karakter var mı?
7)Valla liste uzun.
8)Sonunu sevmediğiniz bir kitabın/serinin yazarı siz olsaydınız, sonunu nasıl yazardınız?
8)Ben gelemiyorum drama mutlaka mutlu biterdi.Birde kitap boyu çifti süründürüp son sayfalarda barıştırıp şak diye kesmelerine sinir oluyorum.Az biraz mutlu an yaşat şunlara.
9)Judith MacNaught okudun mu daha önce?Okuduysan yada okumadıysan kitapları hakkında düşüncelerin neler?
9)Türkiyede çıkmış olan her kitabını okudum.BAYILIYORUM.
10)Bu şart olmamakla birlikte yarışmayı duyurursanız çok sevinirim.Belki bu kitaplardan birini okumayı çok isteyen birileri vardır.
10)Şart olmadığı halde bu maddeyi uygulayan herkese çok teşekkür ederim.Hatta takip etmekde zorunlu değildi ama sizler takibede almışsınız.Çok mutlu ettiniz beni.
Sizin sayenizde tam 100 takipçim oldu. :)


5 yorum:

  1. Kazananlara tebrikler :)) Güzel çekilişti gerçi hala şansım var :D

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler :) Bilgilerimi yolladım :)

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim arkadaşlar.Tebriklerimi kabul edin lütfen :)
    en kısa zamanda sizleri kitaplarınıza kavuşturmayı planlıyoru.
    sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler arkadaşlar keyifli okumalar:))

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.