29 Ekim 2013 Salı

Gena Showalter -Karanlığın Efendileri Serisi 3 - En Karanlık Zevk (Yorum)


Sonunda acıların çocuğu Reyes'in hikayesinide bitirdim.Mutlu olmayı bekliyordum sonuçta muradıma er(eme)dim.Gena ablamız malum işini biliyor.Seviyoruz kendisini, saygılar sevgiler vs..Ama biraz uyuzluk yada gıcıklık olsa gerek ki kanında, bize öyle bir ayrıntı veriyor ki gel de delirme Paris Paris diye...Evet ben Danika ve Reyes'i ilk yarıda kendi hayal dünyamda öpüşüp koklaştırdım, üstüne bir de pürüzleri hallettim, Gena ablamız hala detaylar detaylar felsefesiyle bir şeyler anlatıyor.Demiyor ki bu okuruma yazık..

Neyse efenim Reyes "Acı" iblisine mahkumdur.Orasını burasını jiletlemeden, kendini dağdan tepeden atmadan rahat edemiyor.(bir tutanıda yok ki garibimin)
Serinin ilk kitabı olan En Karanlık Gece'de Danika ve Reyes arasında olanları hatırlarsınız.Titanlar Danika ve ailesinin ölümünü emretmiştir Aeron'a...Ama gelin görün ki Danika ve ailesi kaçmış Aeron çıldırmıştır.Artık içinde ki iblise dur diyemez.Öldür! Öldür! nidaları çınlar kulaklarında..

Anlaşılacağı üzere işler biraz karışık.Arkadaşına ihanet etmeden, Danika'yı korumaya çalışan Reyes, emirlere uymak istemedikçe iblisi tarafından zorlanan Aeron, karanlığın efendilerini kendine düşman belleyen Danika...Oldukça olaylı bir kitaptı.Bu kargaşanın içinde sık sık farklı karakterlere yoğunlaşıyor olayları onların açısından dinliyoruz.Yer yer geçmişe dönüşler ve "GERÇEKTEN"de şaşırtıcı süprizlerle karşılaşıyoruz.
Mesela Paris.(annem yirim ben onu ama ya..) Ah bacılar neler çekiyor bu cancağızım bir bilseniz :( Neyse çok dertliyim Paris'im konusunda..
Yazar Sabin(şüphe) hakkında da bir iki dedikodu vermedi değil.Onda da var olaylar..

Sonuç olarak söylemeliyim ki seri yavaş yavaş açılıyor, kim kimdir, nedir sorularına cevap buluyoruz.Ve adım adım pandoranın kutusuna yaklaşıyoruz.
Birde;
Kitabı okurken Danika'nın duygusal gelgitlerini, Reyes'den nefret etmeye çalıştıkça ona bağlanmasını severek okudum.Reyes deseniz ayrı bir alem.Kızceğizi hemen yükseltti "melek" meretebesine ve başladı "O BENİM" diye gezinmeye.Sahiplenici olmalarını seviyorum aslında.Ama hem benim deyip hemde onu kendinden uzak tutmaya çalışması...Bu durum biraz riskli gibi...

Ben yazarı severim.Yine güzel detaylar ve farklı türlerle şaşırttı beni.Bu seri de en sevdiklerim arasında.Paris'in kitabı çıkana kadar olur da başıma bişey gelmezse ben takip etmeye ve okumaya devam ederim :) 


5/4
Geleceği parlak bir seri.
Ben sevdim.
Orjinal Adı :The Darkest Pleasure
Seri Bilgisi: Karanlığın Efendileri / Lord of The Underworld
Seri Sırası : 3
Goodreads Puanı : 4.28
Yazar :Gena Showalter
Yayın Evi : Pegasus Yayınları
***
+Karanlığın Efendileri / Lords of the Underworld Serisi (Pegasus)
1. En Karanlık Gece / The Darkest Night (2008)
2. En Karanlık Öpücük / The Darkest Kiss (2008)
3.En Karanlık Zevk /  The Darkest Pleasure (2008)














0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.