23 Ocak 2014 Perşembe

Rachel Gibson - Writer Friends 1 - Gizemli Oyun { Yorum }

    Rachel sevdiğim bir yazar.Kaleminden hikayeler okumak beni her zaman mutlu eder.Hem eğlendirir hem rahatlatır.Kısa süreliğine olsada sıkıntılarımı unuturum.

      Yeni bir seriye başladım.Yazar Arkadaşlar.Dört farklı kadın ve dört farklı hikaye.Lucy, Clare, Maddie, Adele...Farklı türlerde yazsalar da farklı karakterlere sahip olsalar da onların ki gerçek dostluk.
      İlk olarak hikayemiz Lucy ile başladı.Cinayet (polisiye) türünde kitapları olan bir yazardır Lucy.Dolayısıyla hikayemizde bir katil olması beni pek şaşırtmadı.Bu katil hem seri cinayetler işliyor hem de bir kadın.Ve bilin bakalım baş şüpheliler arasında kim var?Tabiki de Lucy!
     Quinn; çok sevgili, kaslı-kuvvetli bir de yakışıklı olan dedektifimiz.Cinayetleri araştırıyor.Her şeyi denemişler her noktayı incelemişler ama cıks katil hiç iz bırakmamış.Son çare kendilerini kurban niyetine atarlar sohbet odalarına.Kendisinin nick'i "sertaşkadamı" dır. :)Düşünenlere...
     Katilimizin kurbanlarını  sohbet osalarından bulup öldürdüğü düşünülmekte.Quinn ve bir kaç dedektifte bu buluşmalara gidiyor.Lucy ile Quinn bir araya gelince başlar macera!!!
 * * *
Karakterleri, olayı sevdim.Yer yer biraz durağan geldi.Rachel'in kitaplarındaki o hareketlilik bir kaç doz azaltılmış gibi.Buna rağmen olaylar güzel sonlandı.Lucy'nin kitap yazmadan geçirdiği evreler beni hem güldürdü hem düşündürdü.Bir kitapta da olsa yazarların hayatına kısa bir baış güzeldi.Ben seriye devam edicemKonu buna değer.
 , 

Orjinal Adı :Sex, Lies, and Online Dating
Seri Bilgisi: Writer Friends
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 3.81
Yazar :Rachel Gibson
Yayın Evi : Martı Yayınları 



0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.