17 Mart 2014 Pazartesi

Jennifer Probst - Marriage to a Billionaire 2 - Aşka İkinci Şans { Yorum }


Ah anladım.Yazar hikayeyi yazarken belirli metaryeller üzerinden gidiyor.
Mesela:
* Elimizde mor kapaklı bir kitap ve içinde nasıl aşk büyüsü yapılacağı yazmakta.Sırasıyla bayan karakterleri dolaşacak gibi.

* Birde anlaşmalı evlilikler de diğer benzerlik olacak gibi..
Bu bir sorun mu?Farklı şeyler sunduktan sonra hayır.
Ben bu seriyi ard arda okudum.Bir iki detay kendimden şüphe ettirecek derecedeydi.Tanıtımında :"İşler istediği kadar hızlı ilerlemeyince, eski sevgilisi Maggieden yardım istemek zorunda kalır"yazıyor.İyide bunlar hiç sevgili olmadı ki.Hani diyorum eskiden , gençlik yıllarında mı bişeyler olmuş.Hayır yok öyle bir şey.Bir defa yemeğe çıkmışlar o kadar.
Birde Maggie var.Ya yazar olayları çarpıtmayı seviyor, yada Maggie abartıya bayılıyor.Neymiş Michael Alexa'ya aşıkmış.Nick ile Alexa arasına girmesine izin veremezmiş.Ay cidden delirdim.Neyse ki bu buhran İtalyaya gidince azaldı!
Ah Michael bir İtalyan.Bilmem bilir misiniz -nedense hiç inanmam- İtalyanlar aile bağlarına düşkündür.Gelenekler önemlidir.Bu yüzden Michael'in evlenmesi lazım.Acilen!Mümkünse bir hafta içinde.Zira annesinin en büyük erkek çocuğun ilk evlenme geleneğini tutturması yüzünden kız kardeşi evlenemeyecek.O sorumluluk sahibi bir erkektir.Aile her şeyden önemlidir.Gerçektende öyle oldu.Michael'in aile bağlarını okudukça ciddiye alması, sorumluluk bilinci..güzel işlenmişti.Evet yer yer abarttı ama.Kitap bu olacak o kadar artık :)
Ben ilk kitaba oranla daha çok sevdim hikayeyi.Biraz daha gerçekçi ve samimi geldi bana.Alex'a bana göre bazı şeyleri baya abarttı.Ama hikaye ilerledikçe, sebepleri gördükçe bu durum biraz daha anlaşılır oldu.Bilmiyorum okunabiliritesi yüksekti bence.

5/4
Geleceği parlak bir seri :)

Orjinal Adı : The Marriage Trap
Seri Bilgisi: Marriage to a Billionaire 
Seri Sırası : 2
Goodreads Puanı :3.92
Yazar Adı :Jennifer Probst
Yayın Evi : Nemesis Kitap




0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.