11 Nisan 2013 Perşembe

Eileen Cook - Aşk Falcısı (Yorum)


Yorumum:
Nasıldı?
Şöyle söyleyeyim..Zaten bu türle aram pek iyi değil..Aslında okumak ve yüzümde kocaman bir tebessüm bıraksınlar istiyorum.Ama genelde olmuyor.
Neden?
Çünkü ben kızın kendisini salak durumuna düşürmesini, yada komik sahnelerin saçma sapan durumlardan değilde zekice esprilerden olmasını bekliyorum..
Çok mu şey istiyorum? :) 
Sanırım..
Ne dites pas à ma mère que je suis voyante, elle me croit libraire à Vancouver

Neyse kitaba gelecek olursak çok ahım şahım bir kitap değildi..Can sıkıntısına boş bir vakitte okunacak türdendi.Hani okumasanız da olurdu.
Kızceğizimiz Sophie, eski erkek arkadaşını geri kazanmak için türlü işler,dolaplar çevirir.Buna medyum olduğunu söylemekte dahil..Akabinde olaylar gelişir.Derken işler çığrından çıkar.Yorum yaptığı bir görü gerçek olur ve gazete,radyo derken Sophie televizyonlara kadar çıkar.
Ama işin güzel tarafı erkek arkadaşını geri kazanmış, bununla da kalmayarak tek taşı kapmıştır.
Peki mutlu olması gerekirken neden mutsuz ve kayıp hisseder kendisini?
Bunun nedeni Dr.Nick olabilir mi?Hani şu doğaüstü olan her tür şeye 'şüpheci' yaklaşan profesörümüz..
Kim bilir?

Neyse efenim uzun lafın kısası kızımızı çoğu yerde köşeye sıkıştırıp hiç bilmediğim şiddet içerikli fantezilerimi gerçekleştiresim geldi..
Bu nedir ya..Delirtti bu Sophie beni.Yahu o durumda dönen bir adamı nasıl kabul etti bünyesi anlamadım..
Ya Nick, garibim ona hem üzüldüm hemde takdir ettim.Son ana kadar tam bir beyefendiydi..Şeyyy son anda azıcık niyeti bozmuş olabilir ama biz onu görmezden gelelim :)
Eğer elinizdeyse kitap ve boş vaktiniz varsa okuyun ama okumazsanız çok bir şey kaybetmezsiniz :)

Puanım:

5/2.65


Ne desem bilemedim.Ne kötü nede
iyi.Ortalamanın azıCIK aşağısındaydı. 



Bitiş:09.10.2012


0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.