2 Nisan 2013 Salı

Heidi Betts - Chicks with Sticks 2 - Seviyor Sevmiyor (Yorum)


Temel Bilgiler
Orjinal Adı : Loves Me , Loves Me Knot
Seri Bilgisi: Chicks with Sticks
Seri Sırsası: 2
Goodreads Puanı : 3.82
Yazar Adı : Heidi Betts
Yayın Evi : Ephesus Yayınları

Heidi Betts - Chicks with Sticks 2 - Seviyor Sevmiyor |  görsel 1 

Yorumum:
Jenna ve Gage boşanmış bir çifttir ve arkadaş toplantıları dışında hiç bir araya gelmemişler.

Her ne kadar ayrı olsalar da ne birbirlerini sevmekten nede endişelenmekten vazgeçmişlerdir.
Boşanmalarıda zaten ayrı bir durum.Gage mesleği gereği(polis)bazı korkular yaşamaktadır,
Ama bunu ne Jenna ile paylaşmakta nede üstesinden gelebilmektedir.Buda aralarında bir iletişimsizliğe,
soğukluğa, gün geçtikçe yanlış anlamalara ve sonunda ayrılığa sebep olmuştur.Birde olaya Jenna’nın çocuk isteyip Gage’in de istememesi eklenince olaylar kopma noktasına gelmiştir.
Bir gün bizim örgü grubu kızlarımız kendince eğlenirlerken bir plan yapar ve bunu uygulamayada koymakta gecikmezler.Bu planı yaparlarken ilk tepkim, Jenna senden bunu beklemezdim oldu.
Yahu bu kız “Kördüğüm”de ne hanım hanımcıktı.
Sessiz,sakin grubun en akıllısı felan.Ama aslında ne yere bakan yürek yakan bir kadınmışta haberimiz yokmuş.Hoş Paul Bunyan’ı seksi bulan bir kızdan ne bekleyeceğinizi hiç bilemezsiniz.(Adamı googleda aratınca ya saç sakal karışmış bir heykel yada mavi bir ÖKÜZ çıkıyor >.< )
Neyse efenim uzun lafın kısası bir plan ve bu planın sonunda olan olayları okuyor, yer yer gülüp eğlenirken, yer yer üzülüp, sinirleniyoruz.
Ama sonunda sımsıcak bir duygu sarıp sarmalıyor sizi..Onlar mutlu oluyorlarya hani..Sanki buna ben vesile olmuşum gibi hissediyorum :)
Kitabı ben sevdim..kapak zaten ayrı bi güzel..konu akıcı çeviri güzel..

Son olarak eklemem gerekirki bir an önce 3. Kitabı okumalıyım!! 
Zack ve Grace’in hikayesi beni acayip merakta bıraktı..
O Kız kimdi? Barışacaklar mı? Grace o programı yapıp Zack'i rezil edecek mi?
Ya o köpekciğe ne olacak..Zaten arabayıda parçaladı Grace..
En bol olaylı kitap serinin son kitabı olacak gibi..


Puanlama:


5/4



Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.




Bitiş:07.11.2012

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.