2 Nisan 2013 Salı

Heidi Betts - Chicks with Sticks 3 - Bir Yumak Aşk (Yorum)


Temel Bilgiler
Orjinal Adı : Knock Me For a Loop
Seri Bilgisi: Chicks with Sticks
Seri Sırsası: 3
Goodreads Puanı : 3.84
Yazar Adı : Heidi Betts
Yayın Evi : Ephesus Yayınları


Heidi Betts - Chicks with Sticks 3 - Bir Yumak Aşk |  görsel 1


Yorumum:

ahh Charlotte..yine yaptın yapacağını :D ne diyeyim ben sana…
Neyse efendim..Seride en çok merak ettiğim çiftti Grace ve Zack.
Merakıma da değdi.Aslında ben hikayeyi daha farklı bekliyordum 
ama yazar beni şaşırtsa da konuyu sevdim ben..
Zack ve Grace talihsiz bir şekilde ayrılmıştı malum..
Hikayemiz bu olayı Zack’in dilinden anlatarak başlıyor..
Grace’in huyunu suyunu az çok biliyorduk ama Zack’i tanımak çok başkaydı.
O kas yığını , dev adamın kalbinin ne kadar sevgi dolu olduğunu okumak..
Grace’e olan aşkını, ve bu alanda çabalayışını..
Konu açılmışken bu konuda Grace’e çok kızdım..Tamam inanmıyorsun, seni
aldattığını düşünüyorsun ama bacım insan hiç mi düşünmez “ya ben yanılıyorsam”diye..
sonuçta sen evlenmeyi kabul etmişsin, insan eveleneceği adama azıcık güvenmez mi..
Ehh burda da devreye yaşanmışlıklar giriyor sanırım..
Çiftimiz sağolsun okurken hop oturup hop kalktım ama değdi..
Onlar mutlu olduya..hele o son sahne..Zack’in umut etmeye bile korkması..
Güzeldi..Ben sevdim..Seri böylece bitti işte..
yazarın tarzını sevdim ben,kitabın kapaklarıysa ayrı güzeldi..
Burdan yayınevine duyrulur..Yazarın diğer kitaplarınıda okumak isteriz..


Puanlama:

5/4



Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.


Bitiş:03.11.2012

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.