3 Nisan 2013 Çarşamba

Jill Bloom - Ateşle Oyun Olmaz (Yorum)



Temel Bilgiler
Orjinal Adı : Playing With Fire
Yazar Adı :  Jill Bloom
Yayın Evi :Harlequin (Beyzadizi)

Yorumum:

Okuduğum ilk serüven Harlequindi...
Güzeldi...Vance ve Sarie karakterlerini sevdim...
Sarie bir itfaiyeci...teğmen...
Aynı yöntemle kundaklanan -Jackson yöntemi- evlerin perde arkasındaki kişiyi araştırıyor...
Vance ise vakti zamanında bu Jackson tuzağını yapan kişiyi bulan ve hapse atan kişi...
Ama aslında ne bir polis...ne de dedektif...
Sarie, Vance'den etkilensede aynı zamanda ondan şüphelenmektedir de..
Ben sevdim hikayeyi...Perde arkasındaki kişiyi merak ederken bir yandanda
Vance ve Sarie çiftinin dialogları keyifle okuyorsunuz...
İşte sevdiğim o dialoglardan biri...(:

Vance, Sarie’nin şakasına kıkırdayarak yanıt verdi. “Öyleyse tutukla beni!” diye konuştu, Sarie’yi hafifçe sıkarak.
“Eğer seni yanımda tutmak için yapmam gereken buysa, evet seni tutukluyorum. Tam bir sosyal tutuklusunuz bayım.”
“Umarım hayat boyu garantilidir.”

işte böylece mutlu bitiyor kitabımız ((:



Puanlama:

5/3



Ne desem bilemedim.Ne kötü nede
iyi.Orta karar bir kitaptı.



Bitiş:18.11.2011

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.