24 Nisan 2013 Çarşamba

Jon Paul Ferrara : Kitap Kapak-Tasarım ve Tasarımcıları # 1 (Ekstra)



Evet kitap okumayı seviyoruz , karakterlere aşık olup yer yer saç-baş yolmak istiyoruz.
Kapak tasarımlarını zaman zaman sevip nefret de edebiliyoruz.
Peki hiç tasarımcılarının isimlerini yada tasarımlarını merak ettiniz mi?
Ben ettim.Daha doğrusu merak etmeme vesile oldular :)


Bende bu alanda ilk tanıdığım tasarımcının çalışmalarıyla konuyu açayım istedim.
Ben sevdiklerimi paylaşacağım.Sizlerde merak ederseniz Facebook&Resmi İnternet Sayfasından detaylara ulaşabilirsiniz.
Jon Paul Ferrara


ÇALIŞMALARI

+
+
+
+
+
+


KİTAP KAPAĞI OLARAK KULLANILANLAR
(Bazıları)


+
+
+

Ben sevdiklerimi paylaşmaya çalıştım :) Eminim sizinde içiniz gitti benim gibi..



0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.