3 Nisan 2013 Çarşamba

Joss Ware - Envy Chronicles 2 - Sonsuz Gece (Yorum)





Temel Bilgiler
Orjinal Adı : Embrace the Night Eternal 
Seri Bilgisi: Envy Chronicles 
Seri Sırası : 2
Goodreads Puanı :4.04
Yazar Adı :  Joss Ware
Yayın Evi : Arunas Yayıncılık


Sonsuz Gece (Envy Chronicles, #2)



Yorumum:



İlk kitaba oranla daha iyi bir hikayeydi..ilk kitapta bi isim elde etmişlerdi..bu atlantis tarikatına üye olan ve bu "sonsuz yaşam" projesinin mimarlarından birisi..R.Trurth.
Kitapta Sage ve Simon bu şahsiyeti aramak işiç F.C (küçük kasaba gibi bir yer) giderler.Karı koca rolünde.
Bu gittikleri yer nasıl bir yer..Aman Allah'ım!Bildiğin üreme çiftliği gibi bi yer.
Kadının teki senin üreme zamanın gelmiş..hadi siz çiftleşin felan muhabbeti bile yaptı (daha neler neler)Püf!
Neyse Sage direniş elemanlarından, ayrıca kötü gözle bakılsada F.C insanlarından.Ama küçük yaşta evlenmeye mecbur bırakılınca Envy'e kaçmış.Şimdi de oraya girebilecek yegane kişi.Tabi Simon ile beraber.Dediğim gibi bulundukları yer çok ilginç.İnsanlar insan nüfusunu arttırmaya hastalık derecesinde takmış.Çok değişik bir ortam.Bu ortamda karı koca gibi davranmalarının yanı sıra birde araştırma yapacaklar ve aralarındaki çekime engel olacaklar.Sage'den yana sorun yok aslında.Ama Simon sen daha iyilerine (Teo) layıksın, beni tanımıyorsun, ben kötüyüm muhabbeti yapmaktan sıkılana kadar bu iş biraz askıda kalıyor.Derken ortaya "Yabancı"lar çıkıyor..Şansa bakın ki bu yabancılardan birisi Simon'u tanıyor.Geçmişinden.Bu kişinin adı Rita.
Hatun takmış bizimkine.İllede sen ille de sen! diyor.Vakti zamanında adan sana yüz vermemiş şimdi niye versin anlamadım..
Neyse efenim bu sorunlar eşliğinde birde Simon2un da bir yeteneği olduğunu söylemeyi unuttum.Kendisi artık görünmez olabiliyor.Dokunduğu kişileride görünmez yapabiliyor.

İlk kitapta olduğu gibi bundada Quent ve Zoe'ye sık sık yer verildi..sırada onların hikayesi var..
Bakalım nasılmış :)

Ben sevdim bu hikayeyi..
Puanlama:

5/4



Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.


Bitiş:06.01.2013

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.