2 Nisan 2013 Salı

Julianne MacLean - Amerikan Varisleri Serisi 2 - Aşkın Kollarında (Yorum)




Temel Bilgiler
Orjinal Adı : An Affair Most Wicked
Seri Bilgisi: Amerikan Varisleri (American Heiresses)
Seri Sırsası: 2
Goodreads Puanı : 3.72
Yazar Adı : Julianne MacLean
Yayın Evi : Ephesus Yayınları
Julianne MacLean - Amerikan Varisleri Serisi 1 - Aşkın Kollarınd |  görsel 1

Yorumum:
Okuduğum yorumlarda geçen ve sık sık tekrarlanan bu kitabın ilk kitaptan daha iyi olduğuydu. Bende yorumuma bunu yenileyerek başlayayım.Bu hikaye bence daha iyiydi.Serinin 2. kitabında Clara  ve Seger’in hikayesini okuduk.

Konu; Clara’nın refakatçisiyle beraber adres şaşırmaları sonucu “UYGUNSUZ” bir baloya katılmalarıyla  başlıyor.Bu baloda Clara maskeli ve oldukça yakışıklı bir erkekle dans eder ve birde öpücük alır. Derken gittiği balonun Yalnızca Evli Kadınlar(YEB) için olduğunu ve bekar kızları değil içeri almak  yanından bile geçirmediklerini öğrenir.Neyseki başı daha fazla derde girmeden gizemli yakışıklı  tarafından uyarılır ve sorunsuz kapıya kadar geçirilir.
Ama bizim kız ismini bile bilmediği bu adamı yeniden görme arzusundan vazgeçemez.Ve ablası Sophie’yi  de kandırıp bir kez daha gider baloya.Ve tabi yine kesişir yollar yakışıklıyla.İsimler öğrenilir  aralarındaki çekim tazelenir.
Aslında ben çok uzun yorum yaparım.Elimde değil yazmaya başlayınca duramam.O yüzden kısaca fikrimi belirteyim :)

Seger sosyete tarafından geçmişte olan bir hadise yüzünden dışlanmıştır.Clara ise Amerikada başına küçük bir iş açmıştır.Bu yüzden çiftimizin geçmişi biraz sorunlu.Ama olay örgüsü mü desem kader mi desem çiftimizin yolu mihrapta “Evet” demek üzere kesişir.Evlenirler yani.
Ama olay burda biter mi.Hayır tabiki.Yakışıklı Markimize göz koymuş kadınlar sürüsü, Gillian(kuzen) ve üvey anne adlı cadolozlar ve tabi evlenirken Seger’in “seni aldatmamaya çalışırım” sözleri Clara’da bi güvensizlik yaratır.Seger’e aşıktır ama bir türlü güvenemez ona.
Seger ise ayrı bi alem.Elinden geleni yapar, karısına iyi davranır ama Clara’nın hala onan güvenmemesi,üstelik mnatıksız kıskançlıkları onu üzmektedir.

Ben zaten hep derim “İLETİŞİM” önemlidir.Yüzyüze ve direkt olacaksınız diye.

Neyse Gün geçtikçe çiftimiz yakınlaşır birbirini anlamaya çalışır derken araya fitne-fesat girmese olmaz tabi. Ahh çok konuştum sanki.Devamı kitapta bu kadar ipucu yeter yani.
Ben kitabı sevdim..akıyor bence.Öyleki bir günde bitti.
Hani ooo şahaneymiş bu kitap dedirtmesede yer yer (özellikle flörtleşme sahneleri) beni çok güldürdü.Bazende delirtti tabi.Ben Adele’yi merak etmekteyim.Umarım biran önce okuruz küçük kardeşi :)


Puanlama:


5/4



Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.


Bitiş:12.03.2013

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.