2 Nisan 2013 Salı

Julianne MacLean - Amerikan Varisleri Serisi 1 - Beni Aşka İnandır (Yorum)



Temel Bilgiler
Orjinal Adı : To Marry  the Duke
Seri Bilgisi: Amerikan Varisleri (American Heiresses)
 Seri Sırsası: 1
Goodreads Puanı : 3.77
Yazar Adı : Julianne MacLean
Yayın Evi : Ephesus Yayınları

Julianne MacLean - Amerikan Varisleri Serisi 1 - Beni Aşka İnand |  görsel 1


Yorumum:
Amerikan varislerinin hikayesine yer verilen serinin ilk kitabı zevkle okundu ve bitti.
Uzun zamandır historical okumamıştım, bu kitap oldukça iyi geldi.Kitabın ismi, kapağı bence tam anlamıyla doğru tercih edîlmiş.Ben oldukça beğendim zira bi gúnde su gîbi aktı geçti.
Konuya değinecek olursak Sophia Amerikalı bir varis ve ingiltereye gelip soylu bir erkekle evlenme niyetinde.yokda bu ailesinin niyeti miydi :)
James ise evliliğe hiç sıcak bakmıyor, zira geçmişte yaşadıkları onun bu fikri benimsemesine vesile olmuş.Bencede haklı, onca yaşadığı kótú şeyler.
Sonuç olarak çiftimiz ilk górúşte birbirinden etkilenir ama birbirinden uzak durmaya çalışırlar.Ama gónúl bu ferman dinler mi?aradaki çekim (ve bazı yan etkenler) óyle gúçlúdúr ki sonuç evlilikle biter.

Amma velakin cicim ayları çabuk biter ve başlar sorunlar.
Acaba çiftimiz korkularının ústesinden gelip mutlu olacaklar mıdır?
Sophia, James’in derinlerine gómdúğu kederine son verebilecek midir?
okuyup óğrenin derim :)


Puanlama:


5/4



Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.


Bitiş:01.08.2012

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.