6 Nisan 2013 Cumartesi

Lisa Kleypas - Hathaways 1 - Benimle Kal (Yorum)

Temel Bilgiler
Orjinal Adı : Mine Till Midnight
Seri Bilgisi:Hathaways  
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı :4.07
Yazar Adı : Lisa Kleypas
Yayın Evi : Epsilon Yayınları



Yorumum:

Lisa yazarda güzel olmaz mı diyerekten sözlerime başlamak istiyorum..
Cam Rohan'ı (okuduysanız) yazarın Wallflowers serisindeki Sevgim Sana Ait kitabından hatırlarsınız.
Orda da ilgimi çekmişti ama şimdi kesinlikle geçer not aldı.

***
Amelia Hathaway ve kardeşleri beklenmedik bir mirasa (ünvana) konarlar.Daha doğrusu Leo.
Ama gelin görün ki işler iyi gider diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.Çünkü Hathawayler için işler hiçde
yolunda gitmemektedir.Leo nişanlısının ölümünden sonra depresyona girmiş, aileyi görmezden gelip, içki kumar
alemlerinde teselli aramıştır.Hiç bir şey umrunda değildir.
Yine böyle bir günde Amelia Leo'yu aramak için Cam'in çalıştığı kumarhaneye gider ve çiftimiz ilk çekimi,
tanışma fazlını bir öpücükle atlatmıştır.
Kader mi şans mı bilinmez Hathaway'lerin yeni evi Lord Westcliff(Marcus&Lillian/Ben Böyleyim) ile yan yanadır.
Ve Cam Lord Westcliff ile birlikte arazide bir deney yapmaktadır.Ki bu deney sonucu Amelia az kalsın uçuyordu.
Yani anlayacağınız çiftimizin yolları yeniden kesişti.

Ben Cam'e bayıldım..yok böyle bir erkek.Çok sevilesi bir kişiliği vardı.O sahiplenmeleri, şefkatle sarılmaları,
anlayışlı bakışlar..Yani yazar öyle bir anlatmış ki insan kendisi içinde bi Cam Rohan istemeden edemiyor.
Amelia ise güçlü bir karakterdi..Ailesindeki tüm olumsuzluklara rağmen güçlü olmaya çalışması, mızmızlanmak 
yerine çözüm üretmesi benden geçer not  aldı.

Neyse efendim Cam bir çingene olduğu için paraya pek önem vermemektedir.Bu yüzden aldıklarını da
kötü hatta umutsuz vaka olan işlere yatırır.Ama çevresindekilerce "İyi şans Laneti" olarak adlandırılan
şansı yüzünden bu paralardan kurtulamaz.Aksi gibi Hathawaylerinde paraya ihtiyacı vardır.Her ne kadar
Amelia buna karşı çıkmaya kararlı olsada bir yere kadar.Kızların okula gitmesi, sosyeteye tanıtılması,
yanan evlerinin onarılmasıiWin'in doktora götürülmesi..Anlayacağınız çok bahtsız bir aile Hathawayler..
Hatta şanssız.

Birliktelikleri mükemmel olurdu değil mi..Tabi biri soylu biri ise sıradan bir insan olarak bile görülmemekte.
Dha aşağıda bir insan sınıfında..

-İnsanlar ne der?
-Daha bir kaç gündür tanışıyoruz.Seni tanımıyorum bile.
-Sana ihtiyacım yok benim.

Gibi konular bu birlikteliğe engel mi olacaktır yoksa Cam?

- Cam, "Ben senin olacağım," diye fısıldadı. "Ben senin olacağım, tarlakuşu. Ben senin kaderinim. 
Sen henüz itiraf etmemiş olsan da."

sözünü tutacak mıdır...İşte bu da kitapta saklı..Ahh daha kitapta neler var neler.
Bir hazine ,eski sevgili,yangın,gece yapılan kaçamaklar, ölüm tehlikesi..
Bence okunmaya değer..Öneririm :)



Puanım:
5/4

Lisa yine harikalar yaratmış..
Bu yazarı çok seviyorum..
Historical Romance seviyorsanız mutlaka 
yazarın kitaplarını okumalısınız..
Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.



Bitiş:27.11.2011


0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.