5 Nisan 2013 Cuma

Kasey Michaels - Daughtry Family 1 - Sımsıcak (Yorum)


Temel Bilgiler
Orjinal Adı :How to Tempt a Duke
Seri Bilgisi:Daughtry Family 
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı :3.58
Yazar Adı : Kasey Michaels
Yayın Evi : Pegasus Yayınları
Sımsıcak (Daughtry Family #1)How to Tempt a Duke (Daughtry Family, #1)

Yorumum:
Kitabın kurgusu, olayların akışı, karakter seçimleri güzeldi.
Ama ben nedense bir eksiklik hissettim.Sanırım yazar ya iyi bir gözlem ve analiz yeteneğine sahip değil ya da çeviri bana böyle hissettirdi.Bi yapaylık, acemilik vardı kitapta.
Kısaca konuya değinecek olursam;Rafe bir askerdir.Amcası ve kuzenleri bir kazada ölünce sıradaki varis olarak bir kont olmuştur.Ama bu konuda oldukça tecrübesizdir.Bu sırada devreye çocukluk arkadaşı Charlotte (Charlie) girer.Kız kardeşlerinin bakımında (16 yaşlarında ikiz kız kardeşler),ev idaresi,mülk idaresi, kısaca yapılacak işler konusunda yardım eder.
Olaylar ilerledikçe ortaya sorunlar, sırlar çıkmaya başlar.Rafe'in başına sürekli "kaza" gibi görünsede bir kaç tatsız olay gelir.Charlotte ise hem Rafe'e olan aşkıyla hemde geçmişte yaşadığı korkunç anların hayaletleriyle yüzleşmek zorunda kalır.
Gel zaman git zaman elbet mutlu biter bu hikayede..Tabi içinde üzüntü verici birkaç olayda yer almadı değil..Ah Fitz'e üzüldüm yani :(
Dediğim gibi güzeldi ama biraz yapmacıklık hissettim ben :)
Ya yüksek ateş böyle hissettirdi yada iyi günümde değildim..
Ama bence kararı siz okuyup verin derim ben ;)

Puanlama:
5/3
Ne desem bilemedim.Ne kötü nede
iyi.Orta karar bir kitaptı.


Bitiş:15.03.2012






0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.