2 Nisan 2013 Salı

Nora Roberts - Ölüm Serisi 1 - Çıplak Ölüm (Yorum)



Temel Bilgiler
Orjinal Adı : Naked In Death
Seri Bilgisi: In Death (Ölüm) Sersi 
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 4.11
Yazar Adı : Nora Roberts
Yayın evi: Epsilon Yayınları
Nora Roberts - Ölüm Serisi 1 - Çıplak Ölüm |  görsel 1


Yorumum:
Sonunda Roarke ve Eve’canla tanıştım..Çok tatlı bir çift bence.Roarke’ye bayıldım…Özelliklede sahip olduğu imkanlara.Bence çok havalı. 



Konuya değinirsk;Olaylar zamanından tam emin değilim ama gelecekte yaşanıyor.2090’lar, 3000’ler artık her neyse.Eve Dallas esas kızımız ve bir polis(teğmen)Roarke ise tam bi soru işareti zira herşey olabilir..Adamda Yok yok..

Neyse…kızımız bir cinayet haberi ile bilgilendirilir ve soruşturmanın başına geçirilir.F*ahiş*lik bu dönemde lisanslı bir iştir ve Sharon adında Senatör torunu olan bir kız bu işi icra ederken -meslek edinmiş kendine anlayacağınız- öldürülür.Hemde o dönemde pahalı, bulunması ve alınması zor olan 2000’li yıllara ait bir silahla.Çünkü gelişen teknolojiyle ve konulan yasalarla silah kullanımı yasak..Lazerler tercih ediliyor..
Herneyse..katil Sharon’u öldürmekle kalmamış listesine iki tane daha kurban eklemiştir.Eskiye ait bir silah,vücudun belirli üç yerine atış, aynı pozisyon ve meslek grubu.
Kızımızın başı oldukça kalabalık..katili araması, siyasi baskılar ve şüpheli listesinde olmasına rağmen karşı koyamadığı bir çekim hissettiği Roarke..Bakalım bu işlerin üstesinden gelebiliyor mu?

Ben sevdim kitabı.Çiftimizin ilişkisinin geldiği aşamayı düşününce yazarın geri kalan 39 kitapta ne anlatacağını merak ediyorum..Birde ah Roarke! ah…diyorumda başka bişi demiyorum =)
önerilir..

Puanlama


5/4



Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.





Not: Yazarın J.D Robb adı altında kitaplarıda mevcuttur. 



Bitiş:20.03.2012

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.