2 Nisan 2013 Salı

Rachel Gibson - Chinooks Hockey Team 1 - Tutkulu Aşk (Yorum)






Temel Bilgiler
Orjinal Adı :Simply Irresistible 
Seri Bilgisi:Chinooks Hockey Team 
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 3.89
Yazar Adı : Rachel Gibson
Yayın Evi : Nemesis Yayınları
Tutkulu Aşk (Chinooks Hockey Team, #1)



Yorumum:


İlk olarak belirtmeliyim ki kitap önerildiği kadar güzelmiş.
En azından benim zevkime göre.Karakterleri, işleyişi ve özelliklede Lexie'yi çok sevdim.Şirindi.
Kitapta tek hayal kırıklığı yaşadığım olay Mac ve Hugh'un ayrı kitaplarının olmaması.
Ah tabi baş karakterlerimizin hep bi yanlış anlama olayı sonucunda küsüp ayrılmalarıda cabası.
Georgie kendi düğününden kaçarken John ile karşılaşır ve onu uzaklaştırmasını ister oradan.
John bir hokey oyuncusudur Georgie ise hokey kulübünün sahibiyle evlenmekten son anda vazgeçmiştir.
Çiftimiz bir şekilde çıkar yola ama John gelini düğünden kaçırma konumuna geldiğini farkedince işler birazCIK
karışır.Buna aralarındaki çekimde eklenince...olanlar oluyor.Derken John kızceğizimize uçak bileti alıp eve gönderiyor.
Georgie ise hem aşık, hem komik gelinliğiyle ortada kalıyor.
Aradan 6-7 yıl geçer ve çiftimizin hayatı tam rayına oturmuşken yeniden karşılaşırlar.
Ve John büyük bir süprizle karşılaşır.Böylece birbirlerini görmezden gelme düşünceleri hayal olur.
Geçmişleriyle sorunlarıyla karşılaşıp onları alt ederler.
Tabi bol kahkaha, ve mutlu aile pozları, atışmalarda cabası..
Ben sevdim kitabı muhtemelen seriye devam edicem..
John o evlilik teklifinden sonra gözümde bi anda tavan yaptı..Çok şekerdi :)
Önerilir :)



Puanlama

5/4


Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.




Bitiş: 12.03.2013


0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.