2 Nisan 2013 Salı

Gena Showalter - Karanlığın Efendileri Serisi 2 - En Karanlık Öpücük (Yorum)



Temel Bilgiler
Orjinal Adı : The Darkest Night
Seri Bilgisi:Karanlığın Efendileri Serisi (Lords of the Underworld)
Seri Sırası : 2
Goodreads Puanı : 4.26
Yazar Adı : Gena Showalter
Yayın Evi : Pegasus Yayınları


Gena Showalter - Karanlığın Efendileri Serisi 1 - En Karanlık Öp |  görsel 1


Yorumum:


İlk kitaptan karakterleri tanıyoruz zaten.
Lucien(Ölüm), Anya(Anarşi)
Aslında kitap konusunda çok kararsız kaldım.Sevdim mi yoksa gıcık mı oldum bilemedim.
Çiftimiziz arasındaki çekim ve laf kavgaları yer yer çok eğlenceliydi ama bazen de çok çocukça ve gereksizdi.
Kitapta en çok birbirlerini sahiplenmelerini sevdim.Bide Reyes ve Paris’in kısa bölümleri iyiydi.
Gelecek kitapları merak ediyorum ama Paris’e daha çok yol var :)
Anya bizim Lucy’e göz koymuş bulunmakta.Ne olursa olsun ayartmayı kafaya koymuş.Lucien ise görünüşü ve
iblisi yüzünden bu duruma inanmamakta.Tabi ilk başlarda.
Derken o dur budur çiftimiz sonunda çekime boyun eğiyor.
Tabi birde Anya’nın kısıtlayıcı laneti söz konusu.Ahhh birde sahip olduğu anahtar.
Buna birde Kronos’un Lucien’e Anya’yı öldürmesi eklenince ortalık iyice karışır.
Her ne kadar bu onun görevi olsada Lucien ve iblisi buna karşı gelir.Anya’yı incitmek istemezler.
Ehh birde Pandora’nın kutusunu aramalılar.Ve tabi birde duygularını kabul etmeleri, ettiklerinde ortaya çıkan sorunları çözmeleri.
Sonuç olarak ilki kadar iyi bulmasamda güzeldi.
En sonunda karakterlerin kim olduğuna dair bir yazı vardı.Paris için Hafifmeşrepliğin iblisi denilmesine çok güldüm.Şehvet değil miydi o?
:) neyse hadi bakalım en kısa zamanda 3. kitap çıksın inşallah :)


Puanlama:

5/3



Ne desem bilemedim.
Ne kötü ne de iyi.


Orta karar bir kitaptı.
Bahsi geçen Şahsiyet Lucien(Ölüm) olunca daha farklı bir şey bekledim.


Bitiş:09.03.2013

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.