21 Nisan 2013 Pazar

Susan Mallery - The Marcelli Family Serisi 1 - Işıldayan (Yorum)


Temel Bilgiler
-----------------------
Orjinal Adı :The Sparkling One 
Seri Bilgisi:Marcelli
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 4.06
Yazar Adı :Susan Mallery 
Yayın Evi : Koridor Yayınları

The Sparkling One (Marcelli, #1)

Yorumum:
-------------------
Marcelli ailesine  deyin.
Onlar gerçektende harika bir aile.Soyisimdende anlaşılacağı üzre İtalyan.Birazda İrlanda'lı.Evet sesinizi duyar gibiyim.Mükemmel bir karışım.Zıp ZıpDolayısıylada bu karışım karakterlerine de yansımış.
Kitaptaki her bir karakterin özelliği var.Sizi şaşırtacak ve güldürecekler.Bazen de utandıracak..

Konuya girelim mi uzatmadan.
Bu ailemiz birbirine bağlı.Sevecen ve sıcakkanlı.Düşünün yanaklarınızı çimdikleyecek ve sizi şapur-şupur öpecek kadar..Bir adım geri attığınızı hisseder gibi oldum.Yanaklar, tehlikeli ;)

The Sparkling One

Kahramanlarımız Katie ve Zack.-hemen araya sıkıştırmalıyım ki- Bütün Zack'ler mi bu kadar TAŞ.Gözleri Dolu islik
Vay anasını dedim yani.
Neyse efendim.Zack bir avukat ve bir dernek toplantısı için Katie'yi tutar.Elinden yada başka bir amaçla değil.Katie'nin organizasyon şirketi vardır da..O şekilde yani.
Katie bu iş için heyecanlıdır, çünkü bu BÜYÜK bir iştir.A sınıfına çıkmasına ve ismini duyurmasına katkı sağlayacak bir iş...Bunun yanına bonus olarak bir elektiriklenme efendime söyliim bir çekim hissetmesin mi? Evet evet! Hem de oldukça şiddetli.O gülümseme yok mu?Immm...siz düşünün artık.

Ama tabi bilmez ki  aslında bu işin bir perde arkası vardır.Sıkıntıya, sinir sitrese gerek yok.Öğrenecek ne olduğunu.

Zack çok genç yaşta (17) baba olmuştur.Ve yakın zamanda oğlunun da böyle bir çılgınlık yapacağını duyunca deliye döner.
Ve oğlu David reşit olduğu için (18) dolayısıyla birşey diyemez.Ve başlar planlar yapmaya.İlk hedef yanına bir yandaş, davasına bir yoldaş aramaktır.Ki bu tahmin ettiğiniz üzre Katie'dir.Çünkü David, Katie'nin kız kardeşi Mia ile evlenmek istemekte. Tabi planlamadığı şey Katie'ye karşı hissettiği çekim ve Marcelli ailesidir.söyledim ya size biraz ilginçler.

David ve Zack aile ziyareti ve tanışmak için Marcelli  evine teşrif ederken Mia'da mutlu haberi aileye vermiştir.
Şimdi mantık yapalım.Ben aileme 18 yaşındayken evleneceğim desem bana uzaylı görmüş gibi bakarlar.Yalan yok.
Ama Mia böyle bir şey söyleyince bir davul zurna çalıp göbek atmadıkları kaldı.Sevindiler yani.Çünkü bu bir aile geleneği gibi bir şey.18 yaşında evlenmek, nişanlanmak...Hemen düğün nerede yapılacaktan tutunda kaç çocuğa kadar herşeyi düşündüler..Tüyler ürpertici!

Ahh birazda aile fertlerinden bahsedelim.İki büyükanne ve büyükbabalar dehşet bişeydi.Birde anne  ve babayı koyun listeye.Aile boyu çöpçatanlar resmen.Daha doğrusu torun-torba, düğün-dernek meraklıları.
Mia da dahil 4 kız kardeşler.Sırasıyla Katie, Frencesca-Brenna (ikizler, ama benzemiyorlar), Mia...
Brenna evli, Frencesca eşini genç yaşta kaybetmiş, Katie nişanlanmış ama ayrılmış.Dolayısıyla elde bir dul  iki bekar kız olunca baskı yapacak kız sayısıda artıyor.Bu baskılardan biride o tanışma merasimi olacağı gün.
Ve Katie artık dayanamaz ve bir adamla tanıştığını söyler.Bahsettiği kişide bildiğin Zack'tir hani.
Seksi der, yakışıklı der, off o nasıl... der de der yani.İsim bile verir.Ama eve gelenler arasında Zack'i görünce de yerin dibine girmek ister.O kadar utanç verici bir durumla karşılaşır ki ben kuyusunu kazmak istedim.o kadar yani..


Neyse efendim.Zack bir yandan nişanlı çifti ayırma planı yaparken bir yandanda Katie'yi yanına çekmeye çalışır.Çünkü ailesi onu dinler, o mantıklı olandır.Püf!! Zack daha aile fertlerini tanımamıştır.Ölmek var dönmek yoktur bu düğünden.
Buna extra olarak Katie ile olanlar da vardır.Katie tam bir romantik.İşi sulandıranlardan değil.Sadece  hayalleri var.Zack ise evlilikmiş, aşkmış...işi olmaz öyle şeylerle.Zamanında çekmiş çekeceğini ve almış dersini.
Ama bu kadınlara ilgi duymasına, Katie'yi yanında istemesine engel değildir.Yani anlayacağınız işler çok karışık.
Arada bir çekim var.Evet ama ya sonrası.Bunuda okuyunca öğrenirsiniz:) - ki mutlaka okuyun derim ben-


Kitapta Brenna, Frencesca, Mia' ya da zaman zaman yer verilmiş.Frencesca çok ilginç bir kişilikti.
Sosyoloji-piskoloji gibi bir bölümde okuyordu sanırım.Ve yaptığı bir araştırma için kılıktan kılığa giriyordu.
İnsanların tepki ve davranışlarını ölçmek için.(şişman kıyafeti, dövmeler pirsingler vs.)bu yüzden 2. kitabı merak
ediyorum.Brenna'ya gelince bir sebepten onuda çok merak ediyorum.Acaba 10 yıl önce ne oldu?
Ve tabi ailenin gizli gizli konuşup fısıldadıkları ve pişman oldukları şey ne?
Hepsi bu seride.Hemen çıksada öğrensek :)



Spoi derecesinde bir alıntı...

Adamın mavi gözleri açıklayamadığı bir duyguyla koyulaşmıştı."Bütün ailene beni sevdiğini söyledin."
Katie tekrar kafasını salladı.
"Bunu daha önce bana söylemen gerektiğini düşünmüyor musun?"
Katie alt dudağını ısırdı. "Buradaki konuşma biter bitmez seni cep telefonundan arayacaktım."
Zach Katie'nin yanağına dokundu. "Bu büyük planı seninle tanıştığımda yapmıştım, Katie Marcelli.
Seni kendi şahsi menfaatim için kullanacaktım."
"Biliyorum."
"Bunun için kurnazlık bile yapmadım."
"Birçok konuda kurnaz değilsin zaten."
"Benim beklediğim gibi değildin."
İtirafının birazının geri döndüğünü hissetti. "Senin isteklerine boyun eğmediğim için mi?
Senin için karşı çıktığım için mi?"
"Hem bu yüzden hem de beni kandırdığın için."
"Ne? Ne zaman?"
"Beni kendine âşık ettiğin zaman. Ben ilişkilere inanmazdım, hatırlıyor musun?
Ben bundan sonra ya da sonsuza dek mutlu yaşamalara hatta bir sonraki sabaha bile inanmazdım."
Boğazı düğümlenmişti, ama bu sefer iyi yönde. Titremeye başladı. "Zach..."
"Ama bize inandım. Sana ve bana." Gülümsedi. "Gerçekten beraberken çan seslerini duyuyor musun?"
"Evet!" diye fısıldadı Katie.
"Ben beyaz atlı prens değilim. Ben zorba avukatın tekiyim. İçten pazarlıklı, inatçıyım, kendi yolumda giderim."
İfadesi yumuşadı. "Ama seni seviyorum. Hayatımın geri kalanını seninle geçirmek istiyorum."


Dikkat dikkat! Bu ve benzeri tipte bir Zack veya herhangi bir karakter bulursanız tarafıma iade  
edilmesini talep ediyorum.Çok ihtiyacımız var bu versiyonlara :)


Puanım:
---------------
5/4
Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.


Bitiş:19.04.2013




1 yorum:

  1. Kitabin devami cikti mi elimde varr ama devami olmadan okuyunca olmuyo :)

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.