15 Haziran 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Bunları Alırdım

Cumartesi İlk 10 takip ettiğim bir etkinlikti ama ilk defa katılıyorum.

Bu hafta Sihirli Kitap‘ın “Cumartesi İlk 10” etkinliğinde, kitapçıya gidip on kitap alma hakkımız olduğunu düşünüyoruz ve listemizi oluşturuyoruz.

Eminim ki herkesin alınacaklar listesi oldukça kalabalıktır.Sizi bilmem ama bende dağ gibi bir liste var.Ben on tane kitap okusam onlar yüz tane türüyor sanki.

Biraz düşündüm, taşındım en merak ettiklerimi not ettim.Bakalım neler varmış listemde.



*İsimler, kapaklar, konusu..tam benlik duruyorlar.
* Eğer Roarke'u (kalp kalp kalp) tanımıyorsanız bence hiç konuşmayayım.
Sırf Eve ile Roarke için okunur seri :)
*Serileri sırasıyla ve ard arda okuma takıntım vardır benim.
İlk üçü bulunmakta kitaplığımda.Bunuda alırsam hemen başlarım seriye :)
* Bu yazırı çok severim.O Gecenin Ardından ise en beğenilen romanlarından.Listede :)
*Bir neden bile gerekmiyor almak için.Bridgerton olsun yeter .
* Üç kitaptan oluşuyor ve yanılmıyorsam iki kitabı mevcut ülkemizde. Buda merak ettiğim bir diğer seri.
*Kapak sevimli konu ilgimi çekti daha ne olsun :)
* İlk kitap Ares'i sevmiş sonunda Limos hakkında verilen kısa bilgiyle devam kitabı merak etmiştim.Alınmalı :)
*Yorumlar sağolsun merak ettiğim bir kitap.
*Eh çiftimizin akıbetini merak ediyorum :)


Ölüm Tanığı (In Death, #10)İhtişam (Luxe, #4)O Gecenin Ardından
Öpüşünde Saklı  (Bridgertons #7)Uyanış (Dream Catcher, #1)Acemi Cadı
Limos (Mahşerin Dört Atlısı #2)Tatlı Bela (Beautiful, #1)Oniks

Farkettimde hepsi seriymiş nerdeyse merak ettiklerimin :)









2 yorum:

  1. 1 ve 6 özellikle merak ettiklerimden. McMann tamamlandı ama haberin olsun canım. Başlamak içinde iyi bir sebep değil mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dream Catcher Serisi tamamlandı mı..gözümden kaçmış olmalı..
      Stravaganza Serisi ile ikisini çok merak ediyorum..
      haber verdiğin için teşekkürler :)

      Sil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.