18 Haziran 2013 Salı

Sylvia Day - Crossfire Serisi 1 - Sana Soyundum (Yorum)




Yorumum:
Tamam, tamam herşey yolunda.Sakinim.Kesinlikle.HAYIR değilim aslında.Bu nasıl bir sondu böyle.Yani  dizinin en heycanlı yerinde ŞAK diye elektrikleri kesmişler gibi hissettim.Hani belki normal bir sondu ama hiç böyle bitmesini beklemiyordum.Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz sabah olacak sanıyordum.Yine.Öyle bir havası vardı da.

Neyse sıkıntıya gerek yok bunu da atlatırız.
Bu türde ki kitaplar ilk tercihim değildir.Karşı olduğumdan değil sadece ben kitaptaki "ROMANS" kısmıyla ilgileniyorum daha çok.Fantastik,historical,romantik suspense, chick-lit, bilim-kurgu vs. hemen hemen her türde okumaya çalışırım.Bu türü tercih etmememin sebebi (erotik romans)  cinsel yüklü kitaplardan sıkılıyorum.Hadi 3-5 öpüşüp-koklaşma okurumda  fazlası cidden sıkıcı.BENCE.
Hazır Erotik Romanslardan konu açılmışken söylemeden geçemeyeceğim.Ben kim ne okur, düşünür, yer,içer karışmam.Eğer bir başkasına zarar vermiyorsa!Karışanı, laf edeni ise hiç anlamam.Yahu "SEVİYOR" var mı bunun ötesi.Daha neyin derdinde olur ki insan.Sevmiyorsan sus otur yerine seviyorsan al eline oku.BASİT!
Konuyu dağıtmayayım ve Gideon&Eva çiftine odaklanalım.Ben konuşursam susamayabilirim :)


Henry Cavill           &         David Gandy

Bilindiği üzre karakterleri ünlü simalarla özdeştirmek gibi bir huyumuz var.Henry ve David (belki Matthew Bomer) Gideon olarak düşünülen en popüler ünlülerden.
Matt=Grey
David= Roarke
Henry=Gideon
Benim hayalimdeki eşleştirme bu yönde.Eva&Ana&Eve'yi sallayın gitsin.Kim napsın onları.Burda ben(BİZ) duruken.
 
Kitaba değinirsek yorumları okumuştum.Bu yüzden severim yönündeydi düşüncem.Ama sevdim mi?Hayır.Nefret ettim mi? Hayır.
Bana hitap etmedi sanırım.Ne bileyim.Gideon dediklerinde böyle daha farklı bir şey bekliyordum.Hele Eva için güçlü bir karakter dediklerinde ve karşımda zıddı(bence) bir karakter görünce şaşırdım.Hemen açıklayayım.

Kitabı ikiye böle bilirim sanırım.
* İlk kısım çiftimizin karşılaşması, çekim hissedip uzun uğraşlar sonucu yatağı boylamaları ve en nefretlik kısın küsüp barışmaları...
* Diğer kısımsa geçmişlerindeki yaraları, başlarına gelen kötü olaylar,ve bu olayların hayatlarına etkisi...

Eva yeni bir iş almış ve iş başı yapmadan bir gün önce evle şirket arasını ölçmek adına şöyle bir yürümüştür.Birde ne olsun!Dilinin tutulmasına, kalbinin hızla çarpmasına sebep olan Gideon ile karşılaşır.Böyle hikayemiz başlar.


''Biriyle ilişkin var mı?" 

Soru öyle bir rahatlıkla sorulmuştu ki ne dediğini anlamak bir kaç saniyemi aldı. 
Sertçe soluk aldım. "Bu sizi neden ilgilendirsin ki?" 
Bana baktı ve bakışlarında ilk karşılaşmamızda gördüğüm şeyi gördüm yeniden -muazzam bir güç ve çelik gibi bir kontrol. İstemeden geriye doğru bir adım attım. ... 
"Çünkü seni düzmek istiyorum, Eva. Eğer önümde bir engel varsa ne olduğunu bilmek isterim.''

Bu çiftimizin daha selam sabah yok aradan iki gün geçti geçmedi.Yaptıkları ilk konuşmalardan biri.Şey daha çok Gideon konuştu diyebiliriz ya neyse.

Anlaşılacağı üzre oğlumuz niyetini hiç saklamıyor.Aynı şirkette olduklarını ve sık sık karşılaştıklarını, ilerleyen günlerde artan çekimi düşünün.Sonuç ne olabilir ki?

Eva ve Gideon geçmişleri birbirine benzer iki insan.kötü anılar, geceleri karanlıkta bekleyen kabuslar...Ve tüm bunlardan sonra birbirlerinde huzuru, rahatlığı bulmaları.Bu sevdiğim bir detaydı kitapta.
Sevmediğim şeyse daha dur ne oluyor diyemeden Eva'nın küsmeleri ve olay mahallini terk etmesi , Gideon'un fazla özele girip aslında bunu çok normal bulması...Gideon'un "Sadece sen!" demesine rağmen "Eski sevgilileri esmerdi bense sarışınım.Neden ben?" vesvesesini içinde büyütüp büyütüp meyve verdirtmesi Eva'nın...Ve bilmem daha neler.Göz devire devire bir hal oldum.


Sevimli bulduğum bir diğer olaysa yüzükler.Bence çok ŞEKER bir olay.Evanın yüzüğüne bayıldım.(kıskançlıktan)Gideon'un ki zaten süper.


Neyse çok uzatmamak adına söyleyebileceğim şey şu ki çok öpüşüp-koklaşmalı, bol küsmeli-ağlamalı azıcık da güldüren bir kitaptı.Ben ısınamadım, devam edersem seriye sırf çiftimizin akıbetini meraktan okurum.N'oldu diye?
Bazı detayları saymassak oldukça okunası olabilir.Yazar güzelde bir konu seçmiş işleyişini sevemedim.İlerleyen kitaplarda belki durum daha iyidir.

Edit:Söylemezsem içimde kalacak.Gideon'u daha ağır abi, sert mizaçlı biri sandımdı.Bana çok kırılgan geldi.Dışarıya güçlü ama Eva ileyken çok mızmız sanki.Ama bunun nedenini başından geçenleri henüz öğrenmedim.Öğrenirsem hak veririm belki :)



Birkaç Alıntı:

Bana çıkma teklif etmesini filan istiyor değilim. Ama bir kadına onu yatağa atmak istediğini söylemenin

de bundan daha iyi bir yolu vardır herhalde yahu.”
“Haklısın. Küstah hödüğün teki belli ki. Verme de eli böğründe
kalsın. Müstahaktır ona.

"İşimi kaybedeceğim senin yüzünden." 

"Ben sana başka iş veririm." 
Güldüm. "Ne olarak? Seks kölen olarak mı?" 
"Gayet kışkırtıcı bir öneri. Tartışalım bunu."

"Keşke bana neler yaptığını bilebilseydin. Keşke sana anlatabilseydim."


"Annen benim sarışın olmama şaşırmış gibiydi." 

"Demek öyle?" 
"Benim annem de şaşırmıştı. Sarışın olmama değil" diye açıkladım. "Senin bir sarışınla ilgilenmene." 
"Demek öyle?" 
"Gideon!" 
"Hımm?" Burnumun ucunu öpüp, kollarımı okşadı. 
"Ben pek senin tipin değilim, değil mi?" 
Kaşı kalktı. "Benim tek bir tipim var: Eva Lauren Tramell. O kadar."

"Diktin gözlerini bakıyorsun" diye mırıldandı gözlerini ekrandan ayırmadan. 

Dil çıkardım ona. 
"Bu yaptığınızı cinsel bir teklif olarak alabilir miyiz, Bayan Tramell?"


Puanım:
3/5
Çok kararsızım orta karar bir kitaptı.
Bitiş:16.06.2013


Temel Bilgiler
Orjinal Adı :An Offer From a Gentleman
Seri Bilgisi: CrossfireSerisi
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı :4.21
Yazar Adı :Sylvia Day
Yayın Evi : Doğan Kitap
Sayfa Sayısı:380


0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.