22 Haziran 2013 Cumartesi

Olivia Cunning - Günahkarlar Turnede Serisi 1 - Tutkulu Notalar (Yorum)



Size önerim daha fazla yorum ve bilgi için UKG Blog turuna bakabilirsiniz.Hatunlar bu işi biliyor :)
TAVSİYE:
Kitabın +18'lik olduğunu söyledikten sonra ilk söylemem gereken şey kitabın ve serinin isminin hatta sloganının oldukça yerinde olduğunu ve isimlerin hakkını verdiğini belitrmek sanırım.Ve ikinci söylemem gereken şeyse;
"Ben kitabın türünü biliyorum, ve her şeye açığım, normal böyle şeyler." diyorsanız bence dört dörtlük bir kitaptı.
Ama;
"Türü ne olursa olsun ben tam bir romantiğim ve üçü-beşi anlamam bana çiftimiz yeter." diyorsan, orda durucan panpa.Bu kitap pek seni sarmaz.
Bende bu iki madde arasında çok orta kararım...Bakalım kitabı sevmişmiyim ?


KARAKTERLER:
Bu tavsiyeleri verdikten sonra ilk iş kalabalık olan ve kitapta oldukça yer alan grup üyelerini tanıyalım.


Brian (Üstad) Sinclair :Baş Gitarist
Sedric Lionheart : Solist
Jace Seymour : Bas Gitarist
Eric Sticks : Baterist
Trey Mills  : Ritim Gitaristi

YORUMUM:
Yukardaki yakışıklılar hem grup üyeleri olmanın yanı sıra çokda yakın arkadaşlar.Evet birbirlerine küfür edebilir, vurup kırabilir ama hep birbirlerinin yanındadır.
Mesela tam bir romantik aşık olan (değişik bir romantikti-çözemedim) Brian o gün sarhoştur.Kalsik.Sevgilisiyel bazı sorunlar olmuştur ve arkadaşları ile beraber bir otelin barında içmektedir(ler).
Myrna yani kadın karakterimiz ise aynı otelde bir konferanstadır. Profesör anlayacağınız(nasıl bir profesör ben anlamadım ama...)Tam konferans bitmiş, salağın birini başından defetmiş odasına gidip uyumak isterken birde ne görsün.En sevdiği Rock grubu Günahkarlar (Sinners)

Düşünün.Sevdiğiniz, hayran olduğunuz ünlü çok yakınınızda, elinizi uzatsanız tutacaksınız.Hal böyle olunca salla uykuyu.Myrna'da aynen bunu yapıyor ve yanlarına gidiyor.
Bizim yakışıklılarda bulmuş böyle Profesör Seksi'yi bırakırlar mı?Alkolden kafası pek yerinde olmayan Brian dışında hepsi sulanır.Sulanmak mı dedim?Alakası yok bildiğin direkt yatak muhabbetine girdiler.Bizim oğlanlar çok rahat anacım.
Şansa bakın ki kızımızın ilgilendiği tek kişi Brian.Böylece biraz sohbet ve kahkaha en sonunda da yatmaya gider Myrna.Tek başına.Brian'ın kulağına oda numarasını fısıldadıktan sonra. 
 
Myrna biraz sıkıntılı bir dönemden geçmiş.Eski kocası hayatını mahvetmiş diyebilirim.Yazarın kitapta düşünsel olarak sık sık yer verdiği Jeremy'nin sonlarda bu kadar kısa yer alması biraz sinir bozucuydu azıcık eksin bekliyordum ben.
Neyse...
Bu yüzden ilişkiler konusuna biraz farklı bakıyor.Brian ile herşey çok iyidir ama onun kendine ait bir dünyası vardır ve bu sadece sekstir.Muhteşem seks.
Brian ise Myrna'dan ayrılmak istemez.(yeni bir ilişkiden çıkmış biri olarak tuhaf biraz.)Çünkü o tam ona göredir.
Myrna her ne kadar "Biz sadece seks yapıyoruz." modunda gezse de Brian'a hayran hayran bakmaktan, ona dokunmaktan ve onunla olmaktan vazgeçemez.Kısa bir ayrılık süresi olsa da aralarında "mesleki bir araştırma" için üç ay boyunca Günahkarlarla seyahat edecektir.Bol bol Brian'lı bir tur.Bakalım çiftimiz işleri yoluna koyabilecek mi?
Şimdi gelelim can alıcı (ve birazda sıkıcı) noktaya.İlk başta tavsiyede de söylediğim gibi kitabı ya seversin ya sevmezsin.Ben aslında sevmeye meyilliyim.Kitaptaki seks kısımlarını saymazsam çok eğlendim, çok güldüm.Özellikle de Myrna'nın tur arabasının kirliliği canına tak ettiğindeki tavırları ve aldığı tepkiler..Çok eğlenceli karakterler hepsi.Eric ve Jace favorimdi.Özellikle yatakta aslan kesilen ama normal hayatta yüzü kızarabilen Jace tam yanak sıkılmalıktı.(kitabını okursam belki fikrim değişir.bilemem)Hele o ukala Eric yok mu?Mavişim ya..
Bunlar güzel şeylerdi.Ben kitabın türünü biliyorum.O konuda sıkıntı yapmıyorum.Takıldığım nokta Brian'ın o kadar seviyorum naralarından sonra söylediğiyle yaptığı şeyler arasındaki tezat.Yani ne bileyim Brian'ın kulağını çekip yapma etme çocuğum diyesim geldi.Banyo sahnesini bir nebze hafızamdan silebilirdim ama Trey'le olanlar burama kadar geldi.Orda Trey benden artı puan kazandı kesinlikle.Çiftimizden daha mantıklıydı.(bi yere kadar)
Yani bilmiyorum.Bunlar benim aşk, sevgi anlayışıma uymuyordu.Bana çok ters hareketler bunlar.Dediğim gibi seks kısmını saymazsak tam not alabilirdi..
"Ne yapıyorsun?"
"Seni öpüyorum."
"Asla ilk buluşmada öpüşmem."
"Bu bizim ikinci buluşmamız." *syf.31*

"Benden daha fazla makyajın var."
"Kız gibi mi görünüyorum? Lavabonun üzerindeki aynaya baktı ve yansımasına dişlerini göstererek kendini tehlikeli göstermeye çalıştı.
Myrna ona arkasından sarıldı. "Hayır. Her zamanki gibi, kanunun izin verdiğinden daha seksi görünüyorsun."
"Beni tutuklayacak mısın?"
Genç kadının eli pantolonunun üzerinden onu kavramak için aşağıya kaydı. "Hayır, ama seni cezalandırmak zorunda kalabilirim."*syf.11*

"....Sanırım hayranlar solonu beğendi Myr."
"Senin solon."
"Hepsi senin bebeğim.Ben sadece Çaldım."
Myrna gülümsedi.Hiç bir övgüyü hak etmediğini biliyordu."Çok tatlısın."
"Şşşşt.Kimsete söyleme..."*syf.125*

Kapıyı açtığında Myrna başını kaldırıp ona baktı.
"B*k gibi görünüyorum,"dedi.
"Annen sana yalan söylememen gerektiğini öğretmedi mi?"
"Ben asla yalan söylemem."
"Az önce söyledin."Elini tuttu ve arabadan çıkmasına yardım etti.
"Gözlerim ver, biliyorsun."
"Pek iyi çalışmıyor gibiler.Harike görünüyorsun.Sen her zaman harika görünüyorsun."*syf.250*

Brian ona sarıldı."Gördün mü, harika seksten başka ortak noktalarımız da var."
"Şahane seks."
"Muhteşem seks."
"Evet, hadi biraz ondan yapalım."*syf.273*

"Ne derler bilirsin.Ayrılık kalbi güçlendirip büyütürmüş."
"Eğer benim kalbim biraz daha büyürse, göğsümden fırlayıp seninkine girecek." *syf.325*

PUANIM:
5 / 3
Ne desem bilemedim.
Ne kötü nede iyi.
Orta karar bir kitap
Temel Bilgiler
Orjinal Adı :Backstage Pass
Seri Bilgisi: Günahkarlar Turnede Serisi
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı :4.08
Yazar Adı :Olivia Cunning
Yayın Evi : Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı:431
Bitiş:22.06.2013
looove smileys






1 yorum:

  1. Çok güzel özetlemişsin :) Özellikle son kısım tam benim duygularıma tercüman olmuş :) O hareketi yapmayacaktın Brain, aşıktım sana :) Ama sayende Trey'e aşık oldum :)

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.