26 Ekim 2013 Cumartesi

Jamie Mcguire - Beautiful 1 - Tatlı Bela (Yorum)


İyi kız kötü çocuk dediler geldim.Zaten biz kızların romanlarda, alfa erkeklere yada kötü çocuklara zaafımız vardır.Biraz burnu havada, biraz maço ve dediğim dedik.Her şeye ben bilirim havalarında.En azından çoğunluğumuz bu tarz sever diye düşünüyorum.Ah dedim konuya baktım yorumlara baktım ve tam benlik bir kitap olduğunu düşündüm.Ve sanırım biraz fazla bir beklentiye girdim zira düşündüğüm gibi bulmadım.
Tamam kitap iyiydi güzeldi ama karakterler çok mıymıntıydı.Tamam endişeli olunur ama bu tavırlar orayı burayı dağıtmalar hiç albenili değil.Iyk!

Kitabı merak edip de fikri olmayan yoktur görüşündeyim.Abby geçmişinden kaçmaktadır ,Travis ise geçmişinin vücut bulmuş halidir.Bu yüzden ondan uzak durmalıdır.Durur da.Ama Travis'in başka planları vardır.O "GÜVERCİN"ini selamsız sabahsız bırakmaz, her fırsatta sataşır,yılışır vs.Bu sahneler güzeldi kitabın hakkını yemeyeyim.Zaten ne olduysa o iddiadan sonra oldu.


Kitapta güldüğüm eğlendiğim çok sahne var ama bir o kadarda saçma bulduğum olaylar boşa sahnelenmiş dramlar,afralar tafralar, yıkıp dökmeler vs.

Şimdi çiftimiz arkadaş olmaya karar verdi.Tamam iyi hoş ama sana sesleniyorum Abby; hem arkadaşsın, hem aynı yatakta uyuyorsun -gerçekten uyuyorlar-, hem de Parker'la çıkıyorsun.Yahu yuh sana ne diim.Onu geçtim Travis belli etti kendini, "Güvercin"de güvercin diyerek.Ama sen nediyon elin şıprıntısını eve atarak.Gelde delirme.Git saçını başını yol at kendini bir yerden o derece sinir sahnelerdi bunlar.GERÇEKTEN sinir oldum.

Birde kaslı maslı, azıcık da espiri sahibi olan Travis'e kızların yaklaşımı yok mu?Püf!Hemcinsimden utandım.O ne kendini kollarına atmalar felan.
Evet baya şikayet ettim değil mi?Kitap gerçektende sevilesi.Ama bazı noktalarda olur böyle şeyler diyemedim.Olmaz çünkü.Neyse Travis ve Abby farklı bir çiftti.Sonu özellikle güzeldi.Sevdim.Birde Travis'in ailesine (özellikle erkek kardeşlere), America'ya aralarındaki iletişime bayıldım.Travis'in o ürkekliğini, kararsızlığını sevmedim.Tamam olur ama ben tuttuğunu koparan bir erkek hayal etmiştim Travis'in bu tavırları bazen beni delirtti.Yine şikayet ettim sanki :)

Şöyle bir toparlamak gerekirse sanırım fazla beklentim oldu, yada okumaya başlamadan önce yorumlara bakarak , karakterlere bir tavır ve kişilik oturtmuştum beklediğim gibi olmayınca sevemedim.En azından düşündüğüm kadar sevemedim.Bazı olaylar ve detaylar güzeldi, aşk böcüğü oldukları sahnelerde öğle.

Ben derimki türü sevyorsanız okuyun.Sevilebilitesi çok yüksek.Çok nadir var sevmeyeni :)Abby'nin gözünden olaylar böyleydi.Travis'den dinlersem hikayeyi belki severim :)


5/3

Orta karar bir kitaptı.
Biraz çabayla aha güzel olabilirdi.


Orjinal Adı :Beautiful Disaster
Seri Bilgisi: Beautiful
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 4.24
Yazar :Jamie Mcguire
Yayın Evi : Yabancı Yayınları

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.