14 Aralık 2013 Cumartesi

Larissa Ione - Mahşerin Dört Atlısı 2 - Limos {Yorum}

Ne çok istemiştim bu kitabı okumayı...Doğaüstü türler varsa bir kitapta o kitap benlik demektir.En azında bir göz atılmayı hak eder.Hele birde konu Mahşerin Dört Atlısı ise....Immm değmeyin keyfime. {zira bu türde hiç kitap okumamıştım}


Ares = Savaş
Limos = Kıtlık
Thanatos = Ölüm
Reseph = Kıtlık
Bir olaydır, hadisedir olmuş vakti zamanında ve bizim atlılarımız lanetlenmişlerdir.Ama mühürleri kırılmadığı sürece sıkıntı yok.Ares'i güvene aldık.{Serinin ilk kitabı Ares yorumu için TIK TIK :)}Sırada ki atlı Limos!

Bu hikayemiz Limos'un hikayesi olduğu kadar Than'nın hikayesine de giriş niteliğindeydi.Ve bu sebepledir ki bende merak had safhada.Acaba Than ve Regan olayı nasıl sonuçlanacak ?Neyse rol çalmayalım ve Arik ile Limos'a dönelim.

Kitap pek de umduğum gibi çıkmadı açıkçası.Evet yeni şeyler öğrendik, merak ettik, "hadi canım!"  nidaları yükselttik.Beni şaşırtan şeyler oldu bol bol.Mesela Limos.Ben Limos'u daha dişli ve ayakları yere sağlam basan bir karakter olarak düşünmüştüm.Evet ezik bir tip değildi ama aklımdaki gibi de değildi.Birde terazi ve yalanlar var ki..İşte "hadi canım!" nidalarını orada kullandım.

Limos Satan ile nişanlıdır.Hoş kendisini görememek bende tam bir hayal kırıklığı yarattı.Kimler geldi kimler geçti ama bir satan gelemedi.İçime oturdu bu durum.Neyse efenim bu nişanın evliliğe dönüşmesi için bazı durumlardan biri gerçekleşmeli.Ve gerçekleşir de..Sonuç ne mi?Vuhhu cehennemde balo geceleri :)

Arik ve Limos arasındaki gelişmeler güzeldi.Reaver ve Harvester arasında neler oluyor öyle o.O ?Peki ya Than. N'aptılar sana böyle? Derken kitap biter.Ben de Arunas devam kitabını çıkartsın diye beklerim de beklerim....


Hele bir de Than'ın kitabından bir bölüm verdikten sonra..Gel Thanatos gel...


5/3


edit 1 :
Seri Bilgisi : Lords of Deliverance (Mahşerin Dört Atlısı)
edit 2 :
Serinin 3. Kitabı ocakta bizlerle (Kaynak Arunas Yayıncılık)




0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.