30 Ocak 2014 Perşembe

Julia Quinn - Two Dukes of Wyndham 1 - Kayıp Dük { Yorum }

Ayyyy!Julia Quinn kitabı okudum.Sanki yıllar olmuş gibi okumayalı.Hemen kalavye başına yoruma...
Yazarcığımın espirili bir dili ve harika bir hikayeciliği var.Hikayeciliği o.O Bende iyice Jack'e benzedim kelime üretiyorum :)Neyse efenim aslında kitap tanıtımında nerdeyse her şeyi yazmışlar.Jack hovarda, çapkın, asker ve hayduttur.Çok fazla meziyete sahip.Bir gülüşü varki içinizi eritir.Sürekli gülümsemeye meyilli dudaklar ve ince bir zeka.Hepsi bu adamda.Ama bütün bunlar bir anda geri planda kalır.O bir düktür.Şey en azından olma olasılığı vardır.Hemde kimsenin ondan haberi yoktur.Yaşlı düşes (büyükanne) onu keşfedene kadar.Hoş düşesde az değildi hani.Cadı madı ama çok zeki.Başka kim üzerine silah doğrultulmuşken bunu düşünebilir ki?

Grace ise acıların çocuğu.Cidden o kadına nasıl dayanmış onca yıl?ZOR!
Neyse no panik no heyecan.Gelelim kitaba. Karakterler oldukça iyiydi.Jack'in tavırları ve davranışı zaten beni benden aldı.Düşes ise yer yer anlayışımı kazansada sinirlerimi bozduğu sahne çok fazlaydı.Özellikle de Thomas'a karşı olan tavırları.Sanırım bunun nedeni babası ama onuda ikinci kitapta öğrenecek gibiyiz.Thomas demişken o şuanki dük.Ben ilk sayfadan itibaren bir hinlik bir düşmanlık bekledim adamdan açıkası.Sonuçta her şeyi elinden gidecekti.Evet kavga etti, biraz sarhoş oldu ve delirdi.Ama özünde iyi ve dürüst olunca sınırlarınıda bildi.Jack ne kadar ilgi çekici olsada Thomas bende artı bir merak uyandırdı.Hikayesini en kısa zamanda okumak isterim.
Evet Jack  dük olabilir ama o bununla ilgilenmeyi şiddetle reddetmektedir.Onun daha çok ilgisini çeken başka şeyler vardır.Grace gibi...Kaçamak öpücükler, arada çaldığı gülücükler yavaş yavaş hayatında değişikliklere sebep olur.Kalbinde...
Grace ise çelişkiler içinde.Bir yanda arkadaş gibi gördüğü Thomas ve konumunu koruma isteği bir yanda da hiç tanımadığı ama kalbinin hızlı atmasını sağlayan ve kendini güvende hissettiren Jack.Kime sadık olmalıdır?

* * *
Bütün bu gizemin çözüleceği yer İrlandadır.Ah size Jack'in orda doğup büyüdüğünü söylemedim mi?Ya aksanı olduğunu?Çok kötü bir kızım ben bunlar mutlaka bilinmesi gerekenlerden sadece bir kaç tanesi.Evet kabile halinde gidilmelidir İrlanda'ya...Ama Jack dükse ne olacaktır?Grace sıradan bir kızdır, bir dükü sevemez, ama değilse...

Bunu öğrenmekde sizlerin elinde.Ben sevdim bridgertonlar değildi belki ama farklı bir havası vardı.Tavsiye edilir.
5/4
Geleceği parlak bir seri/kitap.

Orjinal Adı :The Lost Duke
Seri Bilgisi: Two Dukes of Wyndham
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 3.68
Yazar :Julia Quinn 
Yayın Evi : Epsilon


0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.