16 Şubat 2014 Pazar

Karen Marie Moning - Fever 3 - İntikam Ateşi { Yorum }



Ay bana bir şeyler oluyor.Ay mideme öküz oturdu sanki.Ay kabim..dayanmıyor bu heyecana.Karen, kuzum senin amacın ne?Yedim bitirdim kendimi son sayfalarda.Evet çok kritik bir yerde bitecek dediler.Ama böylesi bir sonda tahmin etmemiştim doğrusu.Şuan bu satırları yazarken o kadar telaşlıyım ki anlatamam.Resmen Mac ile yaşadım o anları.Ya 4. kitap elimde olmasaydı?Hoş o da kritik bir yerde bitiyormuş ve son kitap (Shadowfever) henüz ÇIKMADI!


Neyse efenim konuya dönelim.Bir önceki kitapta kitabımızı görmüştük.Artık ona daha fazla yaklaştık.Kitaba yaklaştıkça karanlıkta artıyor tabi.
Her zamanki gibi bu kitapta Mac ile doluydu.Biraz daha Barrons görsek fena olmazdı.Sahi bu adam gündüzleri nerelerde sürtüyor?Bu adam ne?İyi mi kötü mü?Mac'i ne zaman yatağa atmayı planlıyor?Burada meraktan ölmekteyiz sayın Barrons!

Kitapta bol bol Vlane'ni gördük.Mac'i alıp alıp götürüyor farklı diyarlara.Ve ne zaman getirse geri Barrons onları hep sarmaş dolaş yakalıyor.Püf!Her ne kadar ben o adam değilim dese de kıskanıyor muyuz acaba?Adam buz belli etmiyor ki hislerini.Keşke onun dilinden de okusak hikayeyi.

Seri yer yer eğlenceli, adrenalin dolu, karmaşık ve her an birşeyler olacak duygusuyla doluydu.O duyguyu son sahnelere doğru had safhada yaşıyoruz orası ayrı.Mac bir yandan doğru şeyi yapmaya çalışırken bir yandan da düşmanlarından kurtulmaya çalışmakta.Tabi dost kim düşman kim o bile belli değil.Lord M., Barrons,Vlane ve Rowena.Herkes onun peşinde, herkesin bir isteği var.Peki hangisinin niyeti iyi?


Bu kitapta bol olay var!Bazı şeyler yavaş yavaş ortaya çıkıyor.Kim kimdir, neden bu hallere gelmiştir, melunlar nasıl var olmuş ve neden hapsedilmiş...Ama öyle bir son yazmış ki yazar siz sona yaklaştıkça büyük ihtimalle bunların hepsi ikinci plana geçiyor.Benim için öyle oldu.Aklımda kalan tek şey şimdi ne olacak?Ve bu Barrons NİRDE?Dublin karanlıklar içinde.Ve Mac...ona ne olacak?

Bu soruların cevabını Rüya Ateşinde bulmayı bekliyorum.Merakımı tatmin edemezsem delircem sanırım.Benden size bir tavsiye.Seriye başlayacaksanız önce hepsinin yayımlanmasını beklemenizi öneririm.Yoksa bu merak adamı öldürür.

5/5
Aşık oldum galiba.Bir kitap bu kadar iyi yazılmamalı.
Yazık günah bizlere.Hayallere dalıyoruz sonra.
Orjinal Adı :Faefever
Seri Bilgisi: Fever
Seri Sırası : 3
Goodreads Puanı : 4.38
Yazar : Karen Marie Moning 
Yayın Evi : EpsilonYayınları

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.