17 Şubat 2014 Pazartesi

Cora Carmack - Losing It 1- İlk Defa { Yorum }


Konu malum..Kızçemizin bir "durumu" var ve bu durumun çözülmesi içinde bir yol.Tek sorun o yolu kendi evinde, kendi yatağında,oldukça az kıyafetle , olmayan kedisini alma bahanesiyle bırakması.Dolayısıyla sorun hala çözümsüz.Birde o az kıyafetli beyefendinin öğretmeni çıkması kriz sebebi.Nefes al Bliss!Nefes!

* * *
Losing It (Losing It, #1)Orjinal kapağı görünce ilk tepkim; bol öpüşüp koklaşma sahnesi göreceğimdi.Malum bu türdeki karakterler bir açılıyor pir açılıyor.Ama Bliss'de durum çok daha farklı.Ve sevimli.Evet!Bu kitap için bir etiket bulmam gerekirse SEVİMLİ ilk sıraya kurulur.

Çok ahım şahım bir kurgu ya da sizi iliklerinize kadar ürpertecek, meraktan çatlatacak durumlar yoktu.Sadece samimi, sıcak bir anlatım ve tekrar ediyorum sevimli bir durum vardı.Özellikle yer yer delirtmelerini saymazsam Bliss'i sevdim.

Garrick ise...Imm...kesinlikle klonlanmalı.Seri üretime geçilmeli.O dediğim dedik, çaldığım düdük tiplerinden değildi.Ya da "aşırı odun"lukları, kriz geçirtecek tavırları yoktu.Diyorum size çok sevimli.

Hikayeyi sevdim ben.Bliss tiyatro öğrencisi, Garrick ise yarım dönemliğine öğretmeni.Aralarında bir çekim efendime söyleyeyim hoşlanma var.Ama bunun yanı sıra kocaman bir engelde var.Okul kuralları!Yanlış anlamalar vs...
Ve birde arkadaşlıklar.Buda güzel işlenen faktörlerden biriydi.Sevdiğim kısımlardan biride son bölümdü.Bütün hikayeyi Bliss'in gözünden okuyoruz.Ama son bölüm Garrick'in gözünden anlatılmış.Çok da iyi olmuş.

Şöyle sıcacık sobanın karşısında (benim gibi çok üşüyenlerdenseniz tercihen dibinde) oturup kahve eşliğinde bir kaç saatte bitirilecek bir hikaye.Kısa ve öz..

5/4
Geleceği parlak bir seri.
Orjinal Adı :Losing It
Seri Bilgisi: Losing It
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 3.83
Yazar : Cora Carmack
Yayın Evi : Pena Yayınları



0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.