28 Şubat 2014 Cuma

Maria V. Snyder - Study 2 - Büyü Ustası { Yorum }


İlk kitapta çok olay olduğunu mu söylemiştim.Siz birde bunu görün.Sağdan, soldan, havadan,karadan bir sorun, bir olay yağıyordu.
İlk başta biraz sıkılsam da -çünkü Valek yoktu-  sonra bir bakmışım kendimi kaptırmışım.Bilmiyorum, yorumlardan bu kitabın biraz daha...ımm nasıl desem, ilk kitabın daha iyi olduğunu okumuştum.Aslında benimde ilk izlenimim bu yöndeydi ama hikaye ilerledikçe bu kitabıda ilki kadar sevdim.Hatta bir tık daha fazla olabilir.

Yelena'nın macerası devam ediyor.Zehir Ustasında büyü yeteği olduğu öğreniince Sitia'ya gitmek zorunda kalmıştı bizim kız.Ailesini bulmaki yeteneklerini geliştirmek ve özgürce yaşamak için bir şans.Beklemediği şey ise onun casus olduğunu düşünmeleri ve ondan nefret eden bir abi.Ah Ixia'nın yönetimini ele geçirmek isteyen veliahtıda unutmamalı.Cahil...
Yelena'nın hayatında tehlike olmazsa olmaz.Birinci büyücünün (Roze) hakaretleri, hisardaki öğrencilerin dedikoduları, peşinde olan sapkın fikirli haşereler.Kızın hayatı oldukça renkli.
Yelena doğru şeyler yapmak istiyor.Ama ne yapsa göze batıyor.Evet bazen acele kararlar alıyor ama o an doğru olan oymuş gibi geliyor.
Kitap boyunca Valek'i ,Janco'yu, Ari'yi aradı gözlerim.Ve geldilerde.Dolayısıyla daha bir renklendi hikaye.Güç ikizlerinin şakalaşmalarını, Yelena'yı koruma altına almalarını özlemişim.
Evet bunlar güzel şeylerdi..Ama bir konu var ki beni sinir etti.Yelena ile Valek arasında bir "bağ" var.Valek; Yelena'nın başı ne zaman derde girse adam hemen imdadına yetişiyor.Ve olay aynen şöyle gerçekleşiyor;
-Yelena'nın başı dertte.
-Valek zınk diye ortaya çıkyor. (fiziksel ve sezgisel)
-Yelena şaşırıyor.
-Velek'in sözleri:  Neye ihtiyacın var aşkım?
                           Ne istiyorsun aşkım?
                           Nasıl istersen aşkım.
Valek kızın sevgilisi mi uşağı mı anlamadım.Hadi bir olu iki olur a fazlası insanı delirtiyor.Birde hep aynı soru!
Hani Yelena Valek'e duyduğu özlemden, aşkından bahsetmese seviyor mu sevmiyor mu bilemeyeceğim.Birde bu kitaptaki Valek.Immm iyi hoşdu ama biraz değişmiş gibiydi.Evet yine sert mizaçlı.Adam öldürdü, Yelena'yı korudu.Ama biraz huyları ve tavırlrı hafif yuvarlaklaştırılmış gibiydi.
Uzun lafın kısası bir iki nokta dışında sevdim ben.Tam herşey düzeldi derken yazar son bölümlerde iyiden iyiye şaşırttı beni.Ah "Cahil" senin amacın ne kuzum?Oda devam kitabında.Merakla okunmayı bekliyor.

5/4
Geleceği parlak bir seri.

Orjinal Adı : Magic Study
Seri Bilgisi: Study
Seri Sırası : 2
Goodreads Puanı :4.08
Yazar Adı :Maria V. Snyder
Yayın Evi : Dex Kitap

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.