5 Mart 2014 Çarşamba

Jennifer Probst - Marriage to a Billionaire 1 - İlk Öpücüğün Büyüsü { Yorum }

 
Klasik bir konu üzerinden ilerleyen bir hikayeydi.Yada ben çok fazla harlequin okudum.Zira anlaşmalı evlilikler bana çok da uzak değil.Bir anlaşma, belirli bir süre evli kal, aşk yok, bağlanmak yok, taraflar istediklerine kavuşsunlar, sonra boşan.Ne kadar basit.Evlilik çocuk oyuncağıya!

Neyse...Alexa'nın bir kocaya ihtiyacı vardır.Ve bu konuda işe koyulmaya karar verir.Aşk büyüsü yapıp nasıl bir koca istediğini listelemesi çok da anormal değildir.Değil mi?Özelliklede son maddede 150.000 istemesi.Acilen.Mümkünse nakit.
Nick'in ise bir eşe ihtiyacı vardır.Ve tabi birde listesi.Boş hayallere kapılmayacak, aşık olmayacak, sözünü dinleyecek ama ekonomik yönden özgür olacak  ve bir yıl sonra boşanacak.
Eee.Nick zengin, Alexa da uygun bir aday.Hadi bunlar evlensin!

Söylediğim gibi konu çok da farklı değildi ama ben yinede sorun yapmadım.Yazar ufak detaylarla monotonluktan kurtarmış hikayeyi.Mükemmel olmuş mu?Hayır.Kötü mü ? Hayır.Sadece okuyup geçtim.Bazen güldüm yalan olmasın şimdi.Ama  ÇOOOK yerde de sinir oldum.Hatta bunalıma bile girebilirdim.

Nick ve Alexa sex yok dese de aralarında bir çekim var.Aevet eminim sizde şaşırmışsınızdır bu çekime!Hadi bunda problem yok.İnsanlık hali :P Ama bir değil iki değil 5-10 defa (tamam 10 abartı) tam yataı boylayacaklar.Dııııııt zil çaldı.Pat polis geldi.Ay ben fena oldum kim kimi nerede ne zaman yatağa atacak diye.
Birde Alex'a ve onun dğşünceleri yok mu?Yok neymiş Nick onu kardeşi gibi görüyormuş.Yahu adam oranı buranı elliyor, üstüne birde öpüyor.Ve sen hala ne düşünüyorsun.Git kendini at Alexa.Mümkünse atlamadan önce Nick'i it.O bambaşka bir meseleydi.Gıcık!
Evet bazı sahneler gördüğünüz üzre sinir etti.Ben böyle kıytırık sebeplerle kavga etmeleri, zonk diye şaçma bir anda aşık olduklarını anlamalarını sinir bozucu bulmaya başladım.Aslında bir nebze bunlara katlanabiliyorum ama bazı şeyler üst üste gelince biraz kafamı attırıyorlar.
Kitaba geri dönersek böyle çok çerezlik bir kitaptı.İyi vakit  geçirtir.Ama böyle kitap açlığı çektiğiniz, bir şeyler okusam iyi olur dediğiniz zamanlarda okunacak cinsten değil.
5/3


2 verilecek kadar kötü değildi.Bir ara 4 vermeyi bile düşündüm.
Ama dörtlük kitaplarla aynı kalitede olmadığı geldi aklıma.
İdare ederdi işte.

Orjinal Adı : The Marriage Bargain
Seri Bilgisi: Marriage to a Billionaire 
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı :3.81
Yazar Adı :Jennifer Probst
Yayın Evi : Nemesis Kitap

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.