25 Ağustos 2014 Pazartesi

C.L. Parker - Million Dollar Duet 1 - Milyonluk Kirli Sır { Yorum }


Milyonluk Kirli Sır.. Gerçekten de ne desem bilemedim.Türü malum.Bol bol seks sahnesi var.Eğer okuyacaksanız bunun bilincinde okuyun derim.Aslında yorum yazmak istemedim ama bu kitapta bir iki detay çok hoşuma gitti.Bunu yazıya dökmek istedim.

İlk olarak dediğim gibi, tür malum.Bu yüzden bu kısmı eleştirmiyorum bile.Sonuçta onlar zevk aldıktan sonra ben yazar iyi yazamamış diyemem değil mi :P
Neyse ben işin romantik yanına döneyim.Aslında bu konuyu harlequin / beyazdizilerde çok sık görmek mümkün.Bir kadın karakter vardır.Güzel, akıllı, ve bazen de saf...Ama başı ya derttedir, ya da zor durumdadır.İşin ucunda ise ya para yada alınması  gereken bir tavır, yapılması gereken bir iş vardır.İşte bizim kızımız Lanie'nin ise annesi için paraya ihtiyacı var.Karşılığında bededini satmak çok mantıklıdır.
= iç ses: hadi o sattı da o kadar parayı hangi enayi verir yahu? =
Noah'ın derdi neydi anlamadım.Tamam tamam sonradan az biraz anlamış olabilirim ama bu bana mantıklı gelmek zorunda değil.Adam resmen bastı parayı aldı hatunu.-evet çok küçültücü-Bu tür konuları az çok bilirsiniz.Konu sadece sekstir.Kimsin?Nesin?Necisin? zırvalarıyla vakit kaybetmezler..

Neyse ben aslında başka bişey diyecektim.Hah!Bu kitabı sevdim.Noah'ın sonunda yaptığı odunluk hariç.-az bir dinleyeydin iyiydi Noah!-Karakterler bana eğlenceli geldi.Nasıl tanımlayacağımı bilemiyorum ama farklı bir şey vardı.Evet ortada bir sözleşme olmasına rağmen Lanie'nin şirretliği delirtti, evet Noah'ın tavırlarına kızdım zaman zaman..Ama arada sırada boy gösteren çekişmeler, yan karakterler iyiydi.Türünden beklediği üzre ilk sahnelerde konu hep belli bir çerçevede dönüyor.Ama aslında arka planda duygusal bir sebep var.Kısa süreli -çok kısa- değinmeler dışında o duysgusal kısmı hafifletmiş yazar.Belki ilerleyen kitaplarda değişebilir ama bu kitapta yüzeyseldi.Bu biraz eksi bir durumdu.Son sayfalara doğru duygular ortaya çıkar oldu.Ve Noah'ın kafasına dank ettiği o an benimde kafasına bir vurasım geldi.Birde SALAK! diye bağırmak istemiş olabilirim.

Üf!Sıkıldım.Demem o ki ilk sahneler de "aşna-fişna" sonrası "Ah aşık oldum!"lar ve büyük bir "odunlukla" yapılan final.Genel olarak özet bu şekilde.Çok farklı bir şeyler yoktu.Sadece  tadımlık eğlenceli bir havası vardı.Yani okusanız olur okumasanız hiç birşey olmaz..öyle işte...

Orjinal Adı : A Million Dirty Secrets
Seri Bilgisi: Million Dollar Duet 
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 4.08
Yazar : C.L. Parker

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.