28 Ağustos 2014 Perşembe

Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı { Ekstra }


Evet gece gece acayip üşenmelerdeyim.Ama hem etkinlik güzel hemde mimlendim.Kristal Kitap sağolsun.aldık başımıza belayı :P Bu arada görseli de anında kaptım.Üşendiğimden bahsetmiştim değil mi?
Mevzu belli.Kitaplığımızdaki en beğendiğimiz kapaklar...
Karışık bir şekilde başlayalım bakalım...

-Hem seriyi hem de serideki her kapağı sevsemde özellikle buna bayılıyorum.

Bu kapakta sevdiklerimden..Güzel bir görsel...

Bu kitabıda kapağıda çok severim.Yoksa siz okumadınız mı hala?
Bir Sır Saklı İçimde

Tek kelimeyle müthiş bir kapak.Sahi kapağı görünce aklıma geldi.Yazarın diğer kitapları da hemen okunacak!

Sanırım kapaklara torpil yapıyorum.Zira hepsi sevdiğim kitaplar..
Linda'nın kaleminide çok severim :)

Serisini bir türlü sevemedim ama kapalarına bayıldım.Aslında hepsi şahane.
Ben temsilen bunu ekliyorum :)

Görsel şahane kitap..cıks sevememiştim.Belki devam ederim.BELKİ!
Fısıltı (Hush, Hush #1)

8)Elle Jasper - Dark Ink Chronicles - Cehennem Taşı
Bu serinin kapaklarıda çok sevilesi.Aslında ilk kiabı okumuş farklı bulmuştum.
Çok ısınamadımdı ama devam etsem belki severdim.

Bu kapakta benim çok hoşuma gidenlerden..
Bakire

Buda sevdiğim bir seri..Kapak da çok şeker :)
Mutfak Cadısı (Accidental Witch Trilogy, #1)

Ve mim: Bu konuya bayılıpta mimlenmeyen tüm blogger ve takipçiler..Sizde katılın bize..

4 yorum:

  1. Reyes ❤❤ onun bulunduğu her kitabın içi dışı her bişeysi güzel. :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen şimdi Reyes'ime mi sulandın.cıks sözlerin doğru tavrın yanlış..
      ama haklısın tabi...her bir şeyi güzel.. :)

      Sil
    2. çok açgözlüyüm napim. hepsini istiyorumm hepsi benimmm. :D

      Sil
  2. Son kamelya kitabın kapağı çok güzel. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.