14 Nisan 2013 Pazar

Laurie McBain - Saklı Düşler (Yorum)

Temel Bilgiler
Orjinal Adı: Devil's Desire
Goodreads Puanı:3.80
Yazar Adı : Laurie McBain
 Yayın Evi : Koridor Yayınları
Yorumum:
3 mü 4 mü versem bilemedim. 
İlk olarak kitabı üçe bölebiliriz sanırım.
*Elysia'nın hayatı 
* Alex'in hayatı 
*Elysia ve Alex'in karşılaştıktan sonra yaşadıkları olaylar..
Kitap aslında fena değildi ama Elysia'nın durumu ve Alex'in ki çok uzatılmış.Yani ne bileyim biraz gereksizce şeyler vardı.Hani anlatılanlar saçmaydı demiyorum ama bi anda verilmesi büyük sıkıntı.Bunu zamana yaymalarını tercih ederdim.
Sonraki yani çiftimizin tanışmasından sonraki kısım daha iyiydi bence.
Konuya değinirsek Elysia anne ve babasını kaybettikten sonra üvey teyzesi Agatha'nın yanında yaşamaya başlar.
Ki buna yaşamak denilirse.Agatha tam bir nefret ve kin abidesi.Yaşını başını almış, saçları kırlaşmış ama içindeki kinden kurtulamamış.Hoş bir insan yedisinde neyse yetmişinde de aynıdır sözü durumu özetler niteliğindeydi.Kıza yapmadığı şey kalmamış, en son hamleside yaşlı,kadın düşkünü bir adamla evlendirmekti.Neyseki Elysia kaçtı ve Agatha'dan kurtuldu.
Diğer yandan Alex yakışıklı, zengin, peşinden koşulan bekar bir markidir.Aşkta ve kumarda çok şanslıdır.Sivri dilli ve birazCIK da kibirlidir.Ama bütün bunlardan sıkılmış ve Londra'dan uzaklaşmaya karar vermiştir.Derken taşraya doğru yola çıkmıştır ve böylece ile Elysia yolları kesişmiş ama talihsizlikler sonucu kendini onunla evli bulmuştur.Aslında yakın zamanda evlenmek gibi bir niyeti de vardı.Hatta tam istediği şekilde çıktı gelini karşısına :)

Neyse olaylar sonrasında da devam etti tabi.Birbirine yabancı iki insan bir anda gül gibi geçinemez malum.Yer yer laf kavgaları,saçma ergensi tavırlar, düşüncesiz sözler,araya giren insanlar,yaralanma olayları, saklanmak durumunda kalan sırlar,kaçakçılar vatan hainler vs. vs.
Yani olay ekşın boldu.

Sonlara doğru sevdim kitaba hareket geldi.Ama yer yer saç-baş yolasım da gelmedi değil.Yahu hem "Benim" diyip hemde mantık ötesi tavır takınmaları yok mu beni deli etti.Bide "Ah aşık oldum.Ama bu nasıl olur?Ondan nefret ediyordum." tiripleri yok mu tam sopalıklar.

 


Neyse uzun lafın kısası idare ederdi.Aslında yazar dediğim gibi olayları tek seferde vermese kitaba yaysaydı çok iyi olabilirdi.Eğer elinizdeyse okuyun çok vasat değil ama historical okumak istiyorum seçenekler arasında buda var diyorsanız eleyin gitsin daha iyileride var bu türün bence :)



Devil's Desire
Puanım:
5/3

Ne desem bilemedim.Ne kötü nede
iyi.Orta karar bir kitaptı.

Bitiş:Mart 2013

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.