16 Nisan 2013 Salı

Rachel Gibson - Chinooks Hokey Team 4 - Aşk Her Yerde (Yorum)



Temel Bilgiler
-----------------------
Orjinal Adı :True Love and Other Disasters
Seri Bilgisi:Chinooks Hockey Team 
Seri Sırası : 4
Goodreads Puanı : 4.00
Yazar Adı : Rachel Gibson
Yayın Evi : Nemesis Yayınları

True Love and Other Disasters (Chinooks Hockey Team #4)

Yorumum:
-----------------
Ödev-Vize-Bitirme Projesi üçlüsünden fırsat buldukça okudum.Ben bir kitap okumaya başladığımda sık boşluklar bırakmayı sevmem.Kitap güzel-çirkin farketmez en kısa zamanda bitirmeliyim.
Unutkanım ve okumayınca unutuyor dolayısıyla da kitaba pek ısınamıyorum.
İlk başlarda (yazarı sevsemde) uzun süreli boşluklar bırakmam ve kitaba çok sinirli bir anımda başlamam iyi hisler uyandırmadı bende..Dikkatinizi çekerim bu benimle ilgili, kitapla değil :)
Amor verdadero y otros desastres

Neyse konuya gelelim biz.Kitabı sevdim mi? Evet.

Kitaba, düzeltiyorum karakterlere uyuz oldum mu? Evet.
Kitap Virgil'in (hokey takımının sahibi(ydi)) cenaze töreniyle başlıyor.Açıkçası kimse ölümsüz değildir ama şaşırdım Virgil'in ölmesine..Alışmıştım ihtiyara.(pek sevmesemde)Bu sayede ortaya Dul Bayan Duffy yani Faith çıkıyor.Hemen hemen hatta büyük çoğunluğun Playboy kızı,para avcısı olduğunu düşündükleri ve kitabımızın ana karakterlerinden birisi olan Faith.
Diğer karakterimiz ise takımın kaptanı Tyson Savage (aman dikkat Sahvahge olarak telafuz edilir.Bu konuda hassasız).Ve tek amacı emeklide olsa kendisi gibi hokey oyuncusu olan babasının başaramadığını başarmak.Kupayı kazanıp şampiyon olmak.Bu yolda karşısına hiç bir engelin çıkmasına izin vermeye niyeti yoktur.Her karşılaşmalarında  hakkında söylenenlerin aksini ispatlayan Faith bile.Sonuçta o patronudur değil mi?
Küsse auf Eis

Faith; eskiden bir striptiz (doğru yazıp yazmadığımı asla bilemiyorum) kulübünde çalışmaktaydı.Daha sonra bunu Playboy kızı olma safhası aldı.Ve Virgil ile böyle tanıştı,evlendiler.Artık her şey güzeldir.Para sıkıntısı çekmek yoktur.Bu da bir çok şeye bedeldir.Eski yaşamından, tarzından,çevresinden vazgeçmiştir.Para için evlendiğini hiç gizlememiş ve bundan gocunmamıştır da..Zamanla Virgil ile iyi arkadaş olmuş ve evliliği devam ettirmiştir.Sonuçta  hayatı değişmiştir.Peki ya Virgil'in ölümünden sonra ne olacaktır.Büyük bir servet,ev ve asla aklına gelmeyecek bir şeyin sahibi olmuştur.Chinooks  Hokey Takımı'nın.Takımı oğlu Logan'a bırakacağını düşünse de bu onu şaşırtmıştır, çünkü hokeye dair hiçbirşey bilmemektedir. Bunun nedenini takımı Logan'a bırakmak yerine Faith'in ona parayla satması şeklinde yorumlamıştır kızımız.Çünkü baba oğlun arası pek (hatta hiç) iyi değildir.

Logan bu duruma tabi sinirlenmiştir.Zaten Faith'i de pek sevmez.Bildiğin nefret eder.Neyse ki bu duygular karşılıklı.Ama ne olursa olsun o takımı alacaktır ve hemen fiyat teklifi sunmuştur.Faith'te bu ilk aşama olan teklif anlaşmasını imzalamış ve durumu takıma bildirmek için bir toplantı hazırlamıştır.Vee ta da da da...

Tam konuşmalar yapılıp durum açıklandığında sahneye çıkmıştır bizimkisi(Logan) ve bununla da kalmayıp sanki takımın sahibi gibi Faith'i oradan kovmuş, ve hatta ona sahne ismi olan "Layla" diye hitap edip aşağılamıştır.Bildiğin salak yani.Yok böyle bir ego.Al sana takım..hıh!
Neyse sonuç olarak Faith'e kaldı takım.Şimdi bu kız ne yapsın ki...hiç bir şey bilmiyor, bilgisizliğiyle arada kendini rezil ediyor.Ama bir kere karar verdi ve sözünden dönmez.Başlar hokey hakkında bilgi toplamaya..Bu işi kıvırabilir ama kaptanı Tyson bu kadar dikkatini çekmese daha iyi olabilirdi.
Sonuçta o patrondur, eşini yeni kaybetmiş bir duldur,sex asla ilk planda olmamıştır.Ki zaten ilgisini de kaybettiğini düşünmektedir.Ama gel de bunu her seferinde birbirlerine laf çarpıtıp sinir etmeye çalışsalar da Tyson ile karşılaştığı zamanlarda hızla atan kalbine anlat.Birde bu tutku, çekimin karşılıklı olduğunu düşünün.Her ne kadar inkar edip bundan kaçınsalar da bir yerden kopuyor kayış.
Ben böyle olacağını biliyordum ya neyse..


Ve gelsin gizli kaçamaklar, öpüşüp koklaşmalar.
secret garden2 photo b28a3349c44f8f243afad864abab0dc21292328909_full.gif
Ve illaki gizli-saklı olan bir olayda sorun çıkmasa olmaz.
Bakalım bu işin sonu nereye varacak.Gittikçe birbirlerine değer vermeye başlayan çiftimizin bir geleceği var mı?
"Geleceğimden önemli değilsin" diyen Tyson ile "Bu yaptığım yanlış, kocamı aldatıyor muşum gibi geliyor." diyen Faith ne yapacak.

Ben biliyorum ama söylemem..
Bunuda paylaşmadan geçemem.Bu kadar sakin ve romantik olmasada kitaptaki bir sahne..



ve bir hediye..



Son olarak değinmek istediğim mevzu şu ki..Kitabın sonu..Yani kötü demiyorum.Ama tatmin edici de değildi.

Belki biraz uzun yada farklı olabilirdi.Bir de benden mi kaynaklı bilmiyorum bir ara böyle çok durağan geldi kitap.Ama çiftimizin atışmaları, ve ebevnleri arasındaki durum renk kattı kitaba.
Serinin devamında ki karaktere azıcık değinmiş yazar.Mark..hasta bakıcıları çileden çıkarıyormuş..
Hem Mark'ı  hemde bu kitapta yer alan Jules ve Bo'yu o kitapta görebilir miyiz merak ettim.Bakacağız artık.



Ufak bir alıntı :
---------------------------

"Ne yapacaksın?"
"Emin değilim.Hala doğru düzgün düşünemeyecek kadar sinirliyim.Kimse beni yada bana ait olan bir şeyi
 tehdit edip öylece yoluna devam edemez," diyerek kafasını salladı."Son bir kaç gündür delirttiğin gibi beni 
bir daha asla delirtme."Faith'i sıkıca tutup öptü ve kapıdan çıktı.
"Senin olan?" Faith'in yanağında  bir gülümseme belirdi.Son bir kaç gündür içerisinde yaşadığı karanlığı 
aydınlatan bir gülümseme.Faith aceleyle Tyson'un arkasından yetişti ve "Senin olduğumu mu düşünüyorsun?" diye sordu.
"Benim olduğunu biliyorum." (...)

Puanım:
-------------
5/3.85
Seriye başladıysanız yada yazarı tanıyorsanız zaten okursunuz..Ben sevdim kitabı ama ne bileyim ya okumam uzun sürdüğü için yada bi kısımda tutuk kaldığını hissettiğim için 4 veremiyorum.ama dörde yakın puanım :)

Bu arada giflerdeki erkek karakterler en sevdiğin koreli oyunculardan..Dizilerini izleseniz çok seversiniz :)


Bitiş:16.04.2013



Serinin Diğer Kitapları:
5)Aşk Yeniden
6)Aşk Ateşi




0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.