29 Nisan 2013 Pazartesi

Paul Marron - Kitap Tasarımlarını Süsleyen Modeller # 1 (Ekstra)


İlgimi çeken ve araştırdığım bir başka konu ise kitap kapaklarındaki modeller.Aslında ilk konuda şu günlerin en favori çiftlerinden olan Pepe Toth ve Sztella Tziotziosz yer verecektim ama P. Marron daha çok ilgimi çekti.Gerçekten de bir sürü kapakta yer almış.İçlerinden size tanıdık geleceklerde vardır eminim.




Öncelikle tanıdıklara yer vermekte fayda var :)

Jeaniene Frost - Night Prince Serisi 1-2 (Vlad)

Vanessa Kelly - Stantons 2 - Gönül Hırsızı (Simon)
Gönül Hırsızı

*Samantha Grace- Beau Monde 2 - Lady Amelia's Mess and a Half (Jake)
(serinin ilk kitabı Aspendos Yay. çıkan Alçak Adam'dır.)
*Michelle Willingham - MacEgan Brothers 5 - Sadece Sen (Ewan MacEgan)
Sadece Sen

Lisa Kleypas - The Hathaways 2 - Vazgeçmem Senden (Kev Merripen)
(Yurtdışı arka kapak)
Vazgeçmem Senden (The Hathaways, #2)


Ve Diğerleri...:
Paul Marron: romance novels hero.
His Border Bride by Blythe Gifford.Paul Marron: romance novels hero.
Fortune’s Just Desserts by Marie Ferrarella.

***

Dark Temptation (Blackheath Moor #2)
The Viking's Defiant Bride
Street Magic (Black London, #1)
Enemy Lover (L.O.S.T #1)





2 yorum:

  1. Bu gönderiyi sevdim. Farklı ve tatlı olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım..şu sıra yeni bir modeli kestirdim gözüme onu araştırıyorum..

      Sil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.