30 Haziran 2013 Pazar

Margaret Mallory - All the King's Men Serisi 1 - Arzu Şövalyesi (Yorum)


Yorumum:

Ay anneeeem bu neydi şimdi böyle.Ne kadar olay vardı bi sakin durmadı ki karakterler.Her gün bir olay demek isterdim ama her saat daha doğru bir tabir olabilirdi.Kitap 1400 lerde geçiyor.Catherine ve William ilginç bir şekilde karşılaşırlar.Catherine'nin düğün gününden önceki gece..Haha dedim kızı kaptığı gibi kaçıracak.

Malum isteksiz ama güzel bir gelin(ki güzellik cidden başa bela), şovalye ruhlu ve kızımızdan etkilenen William.Sonuç mu?Hiç alakası yok tahminlerimle.
Cover artist Jon PaulAradan bir beş yıl felan geçti geçmedi kahramanlarımız yine çıkar ortaya.Ama bu sefer ne William o kadar nazik-düşünceli bir adamdır ne de Catherine o kadar masum ve ışıl ışıl.
Catherine kralın emri ile evlendiği adamın bir hain olduğunu öğrendiğinde bunun kurtuluşu olduğunu düşünmüş ve çocukluk arkadaşı Harry'e bir mektup yazmıştır.(5. Henry(sık sık bu mektuplardan gönderiri.Casus gibi) ) Böylece kocası yakalanır ve anında kafası ah pardon cezası kesilir.William tarafından.

William haini bildirdiği için minnettardır ama aynı zamanda "nasıl bir kadın kocasına ihanet eder?" düşünceside beyninde uğursuzca dolanmaktadır.Zira o kadın onun karısı olacaktır.Ya zindan(ölüm) yada evlilikle kurtuluş.Catherine ile ilgili hiç iyi duyguları yoktur ama daha görmeden evliliği kabul etmiştir.Ama gördüğünde...Ah oldukça şaşkındır zira o yıllardır hayallerinde sakladığı kadınla aynı kişidir.Ve sorunlara rağmen evlilik gerçekleşir.Bir günde hem dul hemde yeni evli olmuştur Catherine.
Söylediğim gibi kitap oldukça hareketliydi.Catherine ilk kocasından çok çekmiş hem fiziksel hemde psikolojik olarak.bu yüzden özgür olduğunu düşündüğü sırada yeniden evlenmesini istemeleri tam bir saçmalıktır.Ama bir oğlu vardır ve onun geleceğini düşünmelidir.Hem William korktuğu kadar da kötü değildir.Ona sabırlı davranıyor ve anlayış gösteriyordur.
William da ise işler oldukça karışık.Karısına güvenmek istiyor ama bir yandan da şüpheleri artıyor.Bir sürü ama bir sürü şüpheden bahsediyorum burada.Ben yoruldum o şüphelendikçe.Ama herşeye rağmen karısına değer vermekte.
Catherine'n William'a güvenmeye başlaması ama aynı zamanda büyük bir sırrı saklaması, William'ın bir an sarıp sarmaladığı bir an kızmaları, geçmişinin yaşamına yüklediği kabuslar, güvensizlikler ve bir savaş.Çok dolu bir kitaptı.İnanın bu anlattıklarım çok yüzeyselin de yüzeyseli..bir şans verilebilir kitaba..Ben devamını merak ediyorum :)


Puanım:
5/4
Bu kitap okunur.Geleceği parlak bir seri.
Ben sevdim. 



Bitiş:30.06.2013
Temel Bilgiler
Orjinal Adı :Knight of Desire
Seri Bilgisi: All the King's Men
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı :3.97
Yazar :Margaret Mallory
Yayın Evi : Aspendos Yayınları
Sayfa Sayısı:400









0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.