1 Temmuz 2013 Pazartesi

Nora Roberts - Gelin Serisi 3 - Değerini Bil (Yorum)


Yorumum:
Delaney(Del) Brown'u ilk iki kitabı okuduysanız zaten tanıyorsunuzdur.Tanımıyorsanız biran önce tanımaya bakın derim ben.(Çoook tatlı bişey)Brownlar bölgede oldukça saygındırlar.Gerek madden gerek manen.Başarılı,zengin ve üst tabakadanlar.(Hoş Del ve Parker bunu umursamazlar ya neyse)Bu yüzden de çevrede oldukça popülerdirler.Eh birde yakışıklı, karizmatik, zeki,başarılı,avukat, birde Brown'san peşinde bir sürü
hatun olması da normal.
Böyle bir durumda Laurel nasıl umut beslesin ki..Sonuçta o Del'in "kızkardeşi" gibidir.
Laurel düğün pastalarımızın tatlılarımızın,keklerimizin (kısacası bol kalorilerin) tasarımcısıdır.Betimlerden anladığım kadarıyla cidden tasarlıyor ve güzel şeyler yapıyor.Laurel kişilik olarak güçlü, hazırcevap, direkt bir insan.Laurel'in ailesiyle bazı sorunları olmuş vakti zamanında ve Bayan Grady(Bayan G) ve arkadaşları sayesinde bu zorlukların üstesinden gelmiştir.Üstesinden gelemediği tek şey ise Del'e olan aşkıdır.Adı aşk olunca o hissin bir yerden sonra illaki ortaya çıkar, dile-eyleme dökülür.Yine Del'in Del'lik yaptığı bir gün(her zamanki koruyucu tavrı) kayışlar kopar ve sonucunda Del ile öfke dolu, ateşli ve baş döndürücü bir biçimde öpüşmesine neden olur.(tanıtımdan)Niyeti Del'e birşey ispatlamak olsa da sonuç hiç de tahmin ettiği gibi değildir...




Del yakın zamanlarda bir kadın olarak Laurel'in varlığını farketmiştir.Parker bir yana Mac, Emma ve Laurel'i kardeşi-sorumluluğu olarak gördüğü için o öpücük onda elektrik etkisi uyandırmıştır.Sonuçta o Laurel'dir.Ah ama sanmayın ki "Nayır!Nolamaz!" sendromlarına girdi.Söylüyorum size adam zeki.Niye inkar etsin ki duygularını.Laurel'den rehin aldığı ayakkabılar sağ olsun "aralarındaki bu durumun" ne olduğunu anlamak için kendilerine bir ay (seks yok) süre verirler.(Fikir Del'in)Ah ama kader plandan programdan mı anlar..İşler değişir, ilginçleşir,duygular,dedikodular,korkular tereddütler ve LİNDA faktörü devreye girer.(Kurtulamadık gitti anacım)
Uzun lafın kısası bol eğlenceli diyaloglar,sürtüşmeler,kahkahalar,birazCIK tatil (sonunda ben yoruldum okurken) ama en nihayetinde Aşk...Ben Del'in hikayesini merak ediyordum ve tatmin edicide buldum.Del cidden çok sevilesi bir karakterdi.Yer yer Laurel'e kızdım kızmadım desem yalan olur.



Puanım:
5/4
Bu kitap okunur.Geleceği parlak bir seri.
Ben sevdim. 


Temel Bilgiler
Orjinal Adı :Savor the Moment
Seri Bilgisi: Gelin Serisi / Bride Quartet
Seri Sırası : 3
Goodreads Puanı :4.09
Yazar :Nora Roberts
Yayın Evi : Epsilon Yayınları
Sayfa Sayısı:360
Bitiş:27.06.2013




0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.