2 Temmuz 2013 Salı

Jennifer L. Armentrout - Melez Sözleşmeleri 2 - Safkan (Yorum)


Yorumum:

Öyle yerler oldu ki inanamadım...
Dedim belki olmaz..Yazarcığım bunu yapmaz...
Ama gerçeklerle yüzleşince!!!
İçim daraldı, gerim gerim gerildim...Sinirlerim tavan yaptı vs vs vs...
Safkan beni gerçekten de şaşırttı.Bu kadar iyi olacağını beklemiyordum.Bu şaşkınlığımın nedeni ilk kitap.Yani Melez.Malum Melez de Vampir Akademisinden izler görmüştük bu yüzden kitap ne zamandır elimde olmasına rağmen elim gitmemişti okumaya..Ama dedim hazır yaz geldi başlayayım artık...

Başladım ama bin pişmanım.Senin elinde Tanrı (3.kitap) yokken ne diye okusun ki Safkan'ı?al işte merak had safhada ve ben meraklıyken çok çekilmez oluyorum.Cidden!Kitapta bol bol sinir krizi geçirebilirdim.Bu karakterlerin sorunu ne?Biri bana anlatabilir mi?Hayır bir oturun, rahatlayın ne bileyim arada bir nefes alın.Hep bir aksiyon hep bir gerilim.Evet İblisler varken dünyanız yeterince kötü ama...Neyse Kitap beni sinirlendirdi, heyecanlandırdı, meraklandırdı.Okunmaya değer olduğunu söylemeliyim.

Melez'i okuyanlar bilir.Kızımız Alex Akit'e kabul edilmiş Aiden ve Seth ile antrenmanları ortaklaşa bölünmüştür.Ama sorunlar hala devam etmekte Alex için:

*Seth ile kavga edip didişmeye...
*Lea ile saç-baş yolmaya...
*Derslerde ve okulda diğerleri tarafından dışlanmaya...(annesinin yaptıkları yüzünden)
*Aiden ile git gel duygular yaşamaya...
*Kabuslar görmeye, tehditler ve saldırılar ile uğraşmaya...
devam.
Ve sıra geldi asıl olaylara.Burdan sonra isyanlar, sinirler sitres atma, azıcık çemkirme, bol dedikodu ve içeriğe dair bilgi bulabilirsiniz.Aman DİKKAT!
Alex okulda zor zamanlar yaşamakta.Sadece o değil diğer tüm melezler.Çünkü artık melezlerde İblise dönüşebiliyor ve Safkanların aksine bunu fark edemiyorlar.Birde akite bir saldırı düzenlenmiş olası iyice sinirleri geriyor.Bu saldırı yüzünden alınan önlemler ise Alex'e çok ters.Azıcık aiden'ı dinlese başına iş açmayacak ve benim Caleb'im hala hayatta olacaktı.(Dedim spoiler var diye!)Yani ben sinirlenmeyeyim, efkarlanmayayım da kim efkarlansın?Sorarım size?Ahhh Caleb ahh canım gitti ya..Resmen kim vurduya gitti.O sahnelerde kesinlikle duygulanmadım.Hele gözlerim hiç sulanmadı.Hani bilin istedim.
image

Anlayacağınız akitte işler sarpa sarmış durumda.Birde ilişkiler durumu var.Kızımızın gönlü Aiden'dan yana ama birde Seth ve aralarındaki bağ var.Seth'e sinir olsada Aiden'ın aksine o hep yanındadır.Ve onu rahatlatıp güldürebiliyordur.(Ben sevemedim Seth'i  fazla asi ve BİZ düşüncesini kötü amaçla kullanmak istiyor gibi...)

Aiden'ın sevdiğini ama "sevmiyorum" demesindeki amacı evet anladım.Cidden çok onurlu bir davranış ve eminim ki Alex'i bir başkasıyla gördükçe içi de parçalanıyor.Cidden biliyorum.Anlayabiliyorum.Ama anlamam Aiden'a sinir olmamaı engellemiyor.Kitap boyunca delirtti beni.Alex'e hak vermemek elde değil.Madem sevmiyorsun kıza yakın davran ma, gezmelere götürme, ona öyle BAKMA! ki alex'in de kafası karışmasın demi anacım.Off bunuda ben mi öğreteyim sana.Neyse...Aiden-Alex-Seth üçlüsünü atsan atılmaz satsan satılmaz ne diyeyim Jennifer abla bir karar ver de o karaktere bağlanalım değil mi ama?
Soldaki Aiden (Adam efendiliğienden ödün vermiyor.Sakin.Bekliyor, izliyor.)
Ortadaki Alex (Kızın nevri döndü nereye baksa kimde karar kılsa ki?Seth'e itiyor herkes onu ama Aiden'a meyilli)
Ve tabi sağdaki Seth (Yaramaz, serseri ve oyunbaz.Alex'i kendine istiyor ve bunun için çabalıyor.Aiden'ın aksine..)

Spoilera devam!!!
Alex'in başı dertteydi malum.Konsey'in karşısına çıkartılacaktı.(Annesi ile ilgili olan durum)Bu yüzden New York akite gittiler.Duruşmaya kadar daha bir sürü zamanı var ve bu zaman içerisinde başına gelmeyen kalmıyor.Zira orası Kaliforniya Akit'i değil.Ve burda ondan nefret edenen ve hatta ölmesini isteyen, bunu yapmak için başına türlü "kazalar,olaylar" gelmesini garantiye alıyorlar.Bakalım düşmanlar kim ve kahramanlarımız üstesinden nasıl gelecek.Eh birde Telly(Konsey Başkanı (sanırım, en yetkili kişi işte)) var.Bi kaşık suda boğacaksın onu.Ve İblislerin saldırısı.Furulerin varlığı.Tetikte olun!

Bol olay var demiş miydim..Onlardan birkaçını kısa cümlelerle aktarayım..
*Okuyanlar bilir bir havuz sahnemiz var...Kim olabilir ki bu çift (hadi ama böyle delidolu,asi kimlerdi? )
*Ah bu sahne..Alex ve Seth.(Acaba göründüğü gibi midir herşey?)
* Ah safkanları (özelliklede Alex'e inanmayan) bu halde görmek beni mutlu etti açıkçası.
*Alex'in Seth'in yatağı için beslediği derin duygular :)
*Ve Seth'in kendini beğenmişliği.Yok böyle birşey."Ben muhteşemim" sık kullandığı bir replik.

Ve son olarak söylemeliyim ki...bu kitap sizi şaşırtacak.Okuyun derim ben :)

Puanım:
5/4
Bu kitap okunur.Geleceği parlak bir seri.
Ben sevdim. 


Temel Bilgiler
Orjinal Adı :Pure
Seri Bilgisi: Covenant /Melez Sözleşmeleri 
Seri Sırası : 2
Goodreads Puanı :4.44
Yazar : Jennifer L. Armentrout
Yayın Evi : DEX
Sayfa Sayısı:412

Bitiş:02.07.2013




2 yorum:

  1. Ben şuan 260'lardayım, fakat yazarın tarzına ne gariptir alışamadım... Zaten ilk 150 sayfada Aiden ve Alex okuduk, e sonra bu Seth ile takılmaya başladı? (yavaştan duygular uyanıyor, bizler gece evi serisini zorla okuyan insanlarız biliriz) Bir de Lea'ya 'şıllık' diyorlar. :( oysaki nasıl savaştı, <3 bitiyorum kıza. Caleb öldüğünde de az küfür etmedim, saygılar Jennifer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah hayır gece evine bağlarsa fena olur.bir kitapta en nefret ettiğimö şeydir aşk üç-beşgenleri...hemde hiç Sevmem.Gece evin o yüzden bırakmıştım.
      Lea başlarda çok gıcıktı ama bence onu sevdirecek bize yazar..
      devamı merak ediyorum..

      Sil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.