14 Ağustos 2013 Çarşamba

Alyssa Day - Poseidon Savaşçıları 2 - Atlantisin Uyanışı (Yorum)

Not:
Bu kitabı okuyalı-yorumlayalı çok oldu.Ama gerek okul gerek internetsizlik yüzünden yayımlayamamıştım.Artık netim geldiğine göre blog da aktif olmaya devam :)
Yorumum:

imageBu kitap kesinlikle olmuş.Özellikle de o son yok muydu?Hayır Ven ile Erin'in akıbetini merak etmektense diğer olayın nasıl sonuçlanacağını merak ettim.Eh yani yazar öyle bir şey yaptı ki..
Bir sürü bir sürü gelişme oldu.
Quinn'in başına gelenlere Alaric nasıl bir tepki verecek acaba?
Ya Daniel/Drakos?Asıl amacı/görüşü belli olmaya başladı?
Ve.. ve..ve..Justice?Adam gizemlerle dolu.Ve o son andaki kararı.Yirim seni mavi saçlım.

Anlayacağız hop oturdum hop kalktım.Son sayfalarda...Zira başlar biraz tekrar gibiydi.
Bizim asiler ve atlantisliler toplanıyor ve HOOOOOOOP! bir vampir saldırısı.Belli ki bir hain var ama kim?Bla bla bla..

Atlantisli savaşçılarımız artık gizlenmekten vazgeçip kendilerini göstermeye başlar.Bununlada kalmaz türler arası anlaşmalar yapmaya başlarlar.Ven'e de bir cadıyla görüşme emri verilmiştir.Erin...Böylece tanışırlar çiftimiz.


Ven'i ilk kitabı okuyanlar bilir.Conlan'ın kardeşi ve Kralın İntikam'ı olarak da bilinir.Erin ise bir cadı.Ups!Sadece bir cadı demek az kalır.Hatun bir TAŞ OZANI!Zümrüt, opal vs. şarkılar söylüyor kızımıza.Ve bunu sadece Erin duyabiliyor.Takii Ven'e kadar.
EVET! Sizinde burnunuza ruhbirleşmesi kokuları mı geliyor yoksa.Eğer öyleyse burnunuzu tebrikler zira çok doğru kokular bunlar.Ruhbirleşmesi varsa bir sahiplenme efendime söyliim kıskançlık krizleri, ve tabi birde yatak sahnesi olmazsa olmaz.
Barrabas'tan kurtulduk ama bu sefer başka bir düşman var ortada.Daha acımasız, daha planlı ve daha hırslı.Vampir saldırıları artmaktadır.Çiftimiz, asiler ve atlantisli savaşçılar bu işin üstesinden gelmeye çalışırken yeni şeyler öğrenmektedir.Tabi birde duygular var.
Atlantisli beylerimiz her ne kadar ben ne dersem o deseler de kendini ezdirmeyen ve bildiğini okuyan, kendi doğrularına inanan kadın karakterler görülmeye değerdi.
En güzelide çiftimiz arasındaki ilişkide sinir krizleri geçirmemem sanırım.Daha ne istediğini bilmeyen, mırın kırın eden bir tarafları yoktu.

Ben kesinlikle sevdim kitabı/seriyi..Bir sonraki kitap için meraklardayım.Çıksada okusak hemen..



Puanım:
5/4
Bu kitap okunur.Geleceği parlak bir seri.
Ben sevdim. 

Bitiş:14.07.2013

Temel Bilgiler
Orjinal Adı :Atlantis Awakening
Seri Bilgisi: Poseidon Savaşçıları / Warriors of Poseidon
Seri Sırası : 2
Goodreads Puanı : 4.16
Yazar :Alyssa Day
Yayın Evi : Martı Yayınları
Sayfa Sayısı:385

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.