16 Kasım 2013 Cumartesi

Donna Kauffman - Cupcake Club 1 - Benim Küçük Aşk Pastam (Yorum)

Benim Küçük Aşk Pastam (Cupcake Club #1)Kapağına ve konusuna bakınca çik-lit tarzı eğlenceli bir kitap bekliyordum.Ama hiç de beklediğim gibi çıkmadı.Evet yer yer komik sahneler vardı ama bu bir çok kitapta olandan fazla değildi.
Esas kızımız Leilani (Lani) şehrin enerjisine ve hakkında çıkan dedikodulara daha fazla dayanamaz ve işini bırakıp babasınında yaşadığı küçük ama sevimli adaya döner.Orada kendine ait bir kek dükkanı açar.Mutluluğu orada bulur.Her şey harikadır.Taki geçmişi kapısını çalana kadar...

Baxter kızımızın akıl hocası ve öğretmeni gibi bir şeydir.Nam-ı diğer Ateşli Pasta Şefi.Imm birde fazla seksi, ve sevimli.Ve bu özellikleri ona bir çok kapı açmış.ama son kapı (Lani) yüzüne sertçe çarpılmıştır.Ne yapsa eline yüzüne bulaştırır, bir şeyler yanlıştır ama ne?
 Kitap iyiydi hoştu ama bana aşırı bir coşku vermedi.Yani gerçekten de kötü değildi ama çok monoton geldi bana.Tekdüze ve sıradan.Karakterlerin arasındaki o gelgitler ve karmaşa yordu beni.Halbuki her şey ortada.
Onun dışında sevilecek yerlerde yok değildi hani.Lani'nin babasının kızını beceriksizce koruma çabaları ve kızsal konularda elinin kolunun bağlanması.Charlotte ile aralarındaki dostluk ve kek terapileri kitaptaki güzel detaylardan bazılarıydı.
Okumak (büyük bir BENCE) artı bir şeyler katmıyor.Elinizdeyse yada merak ediyorsanız okuyun derim.Aksi takdirde ımmm cıks boşverin...
5/3
Orta karar bir kitaptı.




3 yorum:

  1. Aynısını ablamda demişti tüm okuma hevesim gitmişti. Arada böyle kapağın bizi kandırdığı oluyor ne yapalım (:

    YanıtlaSil
  2. çok sinir oluyorum öyle anlarda..alakaya maydonoz diyesim geliyor..neyse daha çok araştırırız okumadan almadan önce..

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyorlar, tebrikler

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.