21 Kasım 2013 Perşembe

Linda Howard - Raintree Serisi 1 - Raintree Cehennem (Yorum)

-şaşkınlıktan kafam karışmış bir şekilde yorum yazmaya çalışıyorum-
Linda'nın bunu yaptığına inanamıyorum.Bu dünyada bir Linda Howard daha olma olasılığı nedir?
Kendimi koca bir BOŞLUKta hissettim resmen.Tam asıl konuya girilecek diye beklerken ŞAK kitap bitti.
Yani tamam harlequinleri bilirim kısa geçerler olayları.Oldu-bitti hesabı.Ama ne bilim sonu böyle bitirilmez ki...Birde bari şu Lorna nedir necidir onu öğrenseydik iyiydi..
-sakinleştirici bir nefes alıyorum-
Gerek tek gerekse seri şekliden bir çok harlequin okudum.Ama daha önce böylesini görmedim.Bu benim ilk mystrey-harlequin denemem sanırım en iyisi durumu buna yormak.

-artık serinin genel konusundan bahsedebilirim gibi gibi...-
İki klan iki farklı düşünce ve modern yaşama adapte doğaüstü güçler...Raintre ve Ansara klanlarının düşmanlıkları yüzyıllar öncesine dayanır.Bu düşmanlık son savaşta Raintrelerin kazanması sonucu Ansaraların gölgelere çekilmesiyle sonuçlanır.Ama zaman ilerlemiş ve düşman eski gücüne gelmiştir.Şimdi intikam vaktidir!
-ve tabi ilk kitabımız Cehennem-
Dante bir kumarhane sahibidir.Ve çok şaşıracağınızı düşündüğüm bir ismi var:İnferno :P Hoş konu kesinlikle bu değil.Dante sorumlulukları olan biridir ve bu konuyu çok ciddiye alır.Bu yüzden Lorna sorunu ile bizzat ilgilenmişse ne olmuştur ki?Bunun içinde yanan ateşle yada merakla bir ilgisi yoktur.
Lorna ise sivri dilli, akıllı bir kızçedir.Ama tüm bu tavrın altında biraz ürkektir.Yaşadıkları yada ona yaşatılanlar sağ olsun.Buda yetmezmiş gibi Dante adında KOCA bir sorunu vardır.Ah nasıl başa çıkacaktır tüm bunlarla..?
-sadede gelelim artık-
Ben kitabı-konusunu sevdim.Uzun metrajlı bir kitap/seri olsaymış harika olurmuş.Tek sıkıntı sonu.Aslında sonu çok da kötü bitti sayılmaz tepkimin sebebi ilk şaşkınlık.Karakterler arasında bir durum yok herşey yolunda sanırım ansara sorununu seriye yaymışlar.Dante malzemeleri hazırladı Gideon(Adalet) hamuru yoğuracak Mercy(Sığınak) ise son şekli verip fırına atacak  gibi görünüyor.Bende onlarla beraber bu olaya tanıklık edicem :)

5/3
Ufak pürüzler vardı ama yinede orta halliden biraz daha iyiydi.


 Raintree Klanı tarafından bozguna uğratılmalarından iki yüz yıl sonra Ansara büyücüleri,bu en amansız düşmanlarının karşısına bir kez daha çıkmaya hazırlanıyorlardı . Dante Raintree bir kral olarak klanını korumak zorundaydı ama karşısına çıkan Lorna Clay sadece yüreğini değil ,neredeyse klanına duyduğu sadakati bile sarsacaktı.Lorna ya güvenemediği gibi ondan uzak da duramıyordu.Raintreeler, doğaüstü güçlere sahip olmalarının yanında modern hayatın içinde yaşıyorlardı.Bu savaş,klanın sadakat ve ilişkilerini test edecektiDüşmandan gelen ilk darbede her zaman hükmettiği ateş bu kez onu yeniyordu.Dante klanıyla birlikte,galip çıkamayabilecekleri bir kavgayla yüzleşmek zorundaydı.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.