11 Kasım 2013 Pazartesi

Tawna Fenske - Dalgalar Hep Aşk Getirse (Yorum)


Bu kitap hiç normal değil.Düzeltiyorum bu karakterler hiç normal değil.Kitaba başladım ve kocaman bir VAY BE! dedim.Bu kitap gerçekten de şahaneydi.Tek kelimeyle bayıldım!Şimdi olay şu ki Kitap İklimi blogunun sahibi Pınar'ın yorumuna denk geldim ve kitap otomatik olarak ilgi alanıma girdi.Şu sözlerle başlamış blogger arkadaşımız yorumuna."İntikam için kötü adamlığa soyunan bir grup iyi adamla, uyum sorunu yaşayan sıradışı bir kadının, onların planına dahil olmasını anlatan eğlenceli öyküsü."Gelde merak etme şimdi.Birde hazır indirimdeydi (6.90) hiç kaçırmayayım alayım dedim.Vuhhu çok mesudum ve hiç pişman değilim...
Tanıtımda da yazdığı gibi  "Deniz fobisi olmasına rağmen Juli'nin Virgin Adaları'na yolculuk yapması gereklidir. Dayısının vasiyetini gerçekleştirmek için oraya gidip, küllerini St. John'a savuracaktır. "Bunu yapacaktır yapmasına ama nasıl?Hadi bir cesaret gider oralara ama hatunun kendisi gibi hayatı da hiç normal değildir ki.Tuhaf olayları kendisine çekmekte üstüne yok.Alex ve onun planlarına balıklama atlamak gibi...
Alex,Phyllis,Jake ve Cody...Aynı (kötü) kaderi paylaşan dört iş arkadaşı.Ve bu haksızlığın altında kalmamaya kararlılar.Bu amaçla bir serüvene çıkarlar ama...Hiç bir şey planladıkları gibi gitmez.Daha karışık, süpriz dolu, eğlenceli...Birde işe kendince sırları olan Juli dahil olunca seyirlik bir olay dizisi başlar.

Karakterlerin her biri yüzünüzde tebessüm uyandırıyor.Yaş seviyeleri sebebiyle olgun, aklı başında insan beklerken cıvıl cıvıl tavırlarıyla düşünce şekilleriyle sizi güldürüyorlar.Ben gerçekten de uzun zamandır bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum.Juli karakterinde kendimi buldum diyebilirim.Özelliklede düştüğü durumlar.Bazı sebeplerden dolayı Juli için kendini bir yere ait hissetmek önemlidir.Yanlışlıkla da olsa şuan bulunduğu yerden mutludur.Ona bir şans verseler... Alex ise ayrı bir alem.Bazı kararsızlıkları var.birde geçmişi haklı çıkartmamak için gösterdiği çabaları.Kısacası belki de tencere-kapak olayı diyerek bulmuşlar karakterler birbirini.

Kitap söylediğim gibi çok farklıydı.Yada ben aşırı umutlar sarf etmediğim için bende artısı fazlaydı.Eğer canınız sıkıldıysa yada eğlenceli bir şeyler arıyorsanız MUTLAKA! bu kitabı deneyin derim.

5/5
Aşık oldum galiba.Bir kitap bu kadar iyi yazılmamalı.
Yazık günah bizlere.Hayallere dalıyoruz sonra.
Orjinal Adı :Making Waves
Seri Bilgisi: -
Seri Sırası :  -
Goodreads Puanı : 3.87
Yazar Adı : Kresley Cole
Yayın Evi : Nemesis Kitap



2 yorum:

  1. Kitabı beğenmene çok sevindim. Böyle arka sıralarda kalmış ama oraları hiç haketmeyen kitapları herkes okusun beğensin ilgi çeksin istiyorum :D Yayınevi bile çok tanıtım yapmadı malum. Ama neyse ki devamı gelecekmiş o yüzden de ayrıca mutluyum :D

    YanıtlaSil
  2. Kıyıda köşede kalmış kitaplara olan zaafını biliyorum ve iyi ki de böylesin..sayende bizde bigileniyoruz :) Devamı geleceğini duyunca artı bir sevindim süper oldu bu.Yazar gerçektende iyi be sevdim..umarım yayın evi daha çok özenir yazara..

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.