8 Kasım 2013 Cuma

Sophie Jordan - The Penwich School for Virtuous Girls 1 - Aşkın Günahı (Yorum)

Uzun süredir historical romance -tarihi aşk- romanı okuyupta sıkılmayan okur sayısı azdır görüşündeyim.Ya da okuduğu halde o ilk tadı alamayan vardır mutlaka.İşte öyle anlarda ne kadar okusanız da bir Judith M. - Julia Q. - Julie G. vs. iyi gider.Sophie Jordan da bende aynı hisleri uyandırır.Hala severek okurum.Sıkılmam...

Bu hikayede yanıltmadı beni.Öğlen gibi başladım okumaya ve gece 1-2 civarında bitirdim.-Tabiki de ara verdim :) -Ama bir nefeste bitmiş gibi hissettim..Bir harlequin-beyazdizi- gibi kısa geldi bana.Ne vardı bu kitapta derseniz "O kadar ahım şahım ya da bulunmaz hint kumaşı değildi.Ama akıcı ve kendini severek okutuyor..."derim.

Karakterler ilgi çekici, konu ise sonunun nereye varacağını düşündürtüyor.
Serinin ismi malum.Penwich Erdemli Kız Okulu.Bu okul biraz...ımm farklıydı.Eğitim anlamında harika olsa da biraz sorunluydu.Zaten hikayede bu sorunlardan biriyle başlar.Ve bize üç kız arkadaşın dileklerini sunar.
*Fallon => Bir ev/yuva  *Evelyn => Macera yaşamayı * Marguerite => Önemli olmayı diler...

Bu kitapta Fallon'un ev özlemini okuyoruz.Babasını ve annesini kaybedeb karakterimiz zor bir çocukluk geçiriyor.Bu zorluklar ona güçlü ve cesur olmayı öğretmiştir, ama çapkın dükümüz karşısında nasıl davranacağını öğretememiştir.

Dominic yani nam-ı diğer İblis Dükümüz çapkın,aklaksız ve günahkar gibi bir çok sıfatla anılmaktadır.Tamamen bilinçli bir durum suçlama yok.Yaşadıkları, çocukluğu onu bu duruma sevk etmiş.

Hikayenin sizi çeken tarafı hakkında tüm o söylenen çirkin sözlere rağmen Dominic'in aslında bambaşka bir yönü olduğunu farketmeniz.Birde Fallon'un ikilemleri..Soylularla olan kötü geçmişi onlardan pek -hiç- hoşlanmamasına sebep olmuştur.Buna rağmen Dominic'in tavırları aklını kurcalar, karıştırır.
Davranışlarını nasıl mı biliyor?Eh beyefendinin evinde uşak Nasıl yani derseniz?olmuşturda oradan.Kızımız azıcık erkek kılığına girmiştirde..

Ben söylediğim gibi sevdim kitabı.Dük'ün evi tam bir sirk.Eğlenceliydi.Sizinde bu eğlenceye katılmanızı öneririm.
5/4
Geleceği parlak bir seri.Mutlaka deneyin derim.

Orjinal Adı : Sins of a Wicked Duke
Seri Bilgisi: The Penwich School for Virtuous Girls
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 4.28
Yazar :Sophie Jordan
Yayın Evi : Pegasus Yayınları

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.