9 Şubat 2014 Pazar

Gaelen Foyle - The İnferno Clup 1 - Şeytan Diyor Ki { Yorum }

Bu kitap için söylemem gereken o kadar çok şey var ki...Ama her şeyden önce küçük bir itirafta bulunmak istiyorum.Nedense ben konuyu biraz yanlış anlamışım.Bu yüzden ne zaman kitabın kapağını açsam -ki defalarca oldu bu- birkaç sayfa okuyup rafa kaldırıyordum kitabı.Cıks okuma isteğim gelmiyordu.Ama şimdi okuduktan sonraki fikrimi soracak olursanız..Pişmanım! daha önce okumadığıma..Bu yüzden sizi uyarma ihtiyacı hissettim.Bu kitap kesinlikle okunmaya değer.

Kendi fikrimce bu türde pek de çeşitlilik bulamıyorum.Sanki ucundan, kenarından bir noktada hepsi kesişiyor gibi.Ama bu kitap aksiyonu, gizemi,sırları ve marek unsuruyla sizi kendine çekiyor.O ilk isteksizliğimi atınca üzerimden akıp gitti kitap.
* * *
Seriye dair kısaca;İki farklı düşünce topluluğunun savaşını konu alıyor.İyiler ve iyi olduklarını düşünen kötüler.Ve bu toplulukta yer alan üyeler.Yaşanmışlıklara farklı bir bakış açısı.Binlerce yıllık bir süreç.Önce kanlı savaşlar,sonrasında çevrilen dolaplar, casuslar ve saklanan sırlar....
* * *
Şimdide kitaba dönelim.Bu isim beni benden aldı.Kitabı okurken aklımda bir Serdar Ortaç şarkısı, dilimde nağmeler.Kop!Kop!

Serideki ilk ajanımız Max (Şeytan Marki).Beyfendi hazretleri evlenmek istemektedir.Bunun içinde çok harika bir fikri vardır.Ne mi?Avukatına emir verir.Kritetlerini belirler ve uygun gelin adaylarının listesini çıkartmasını ister.Tek yapması gereken aralarından bir tanesini seçmek.Olay bu ve çok basit. (!)Sonuçta pazardan meyve seçmek gibi...Peh!Nerde öylesi bir şans Max'de.Evdeki hesap çarşıya uymadı.

Birde listeye zar zor giren gelin adayımız var.Dahne.Aslında adı bir skandala karıştığı için onu çokdan elemiştik.-ki o olay bence skandal bile değildi-Sonuçta en büyük kriterlerden biri temiz ve lekesiz bir soy.Ama bu Max, Daphne'yi görmeden, çekim hissetmeden öncedir.Ve karakterini çözmeden önce.Ve onu adını lekeleyenin kim olduğunu  bilmeden önce.Onu kurtarmadan, tadına bakmadan önce.
Kararı kesindir.Salla gitsin kriterleri.Daphne gelini olmak için biçilmiş kaftandır.Tek sorun onu buna ikna etmektir.
Kız tarafı istekli tabi.Ama tereddütleri var.Korkuları, şüpheleri...Ve birde sırlar.İşte onlar en büyük yıkımı getirenlerdir.
* * *
Söylediğim gibi ben kitabı sevdim.Anlatımıda farklıydı.Zira diğer karakterlerin gözünden de hikayeyi dinliyoruz.
Mesela Drake.(oy kuzum kitabın çabuk çıksada seni de kurtarsak)Gerçeğin ne olduğunu bulma, hatırlama çabaları...
Ve karakterler yer yer sopayı hak etseler de oldukça eğlenceliydi.Neden bu kadar sevdim bilemiyorum.Sanırım beklentim eksilerdeydi.Çok ahım şahım, muhteşem değildi.Ama ben çok  sevdim.

5/4
Geleceği parlak bir seri
Orjinal Adı :My Wicked Marquess
Seri Bilgisi: The İnferno Clup
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 3.79
Yazar :Gaelen Foyle
Yayın Evi : Epsilon


0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.