21 Şubat 2014 Cuma

Darynda Jones -Charley Davidson 3 - İlerden Üçüncü Mezar { Yorum }

Yahu bünye öylesine alışmış ki aşk sahnelerine, tutku ve şehvete...Böyle birbirine ilgi duyupta uzak bir ilişki yaşayan karakterlere alışamadım.Tamam şartlar el vermiyor canım cicime..Ama, neyse...
Mac  ve Barrons vakasını daha atlatamadım.Üstüne Charley ve Reyes geldi.Bir kaç dakikadan fazla yan yana kalamıyorlar bile.Püf!


Seri tüm hızıyla; yer yer komik, yer yer merak uyandırıcı bir şekilde devam ediyor.Soldan İkinci Mezar'da Charley Reyes'i insan bedenine hapsetmişti.Dolayısıyla bir şok, şaşkınlık evresi geçirdik.Birde Reyes Charley'i görmeyi reddedince gözlerim pörtledi hemen.

Charley bir dedektiftir.Sanırım parası iyi değil.Çünkü diğer bir mesleği de  Ölüm Meleği...Hoş bu kendi tercihi değildir ama..Dedektifimizin bu ara başı biraz belalarda..Yeni bir davası ve dertlerine ek bir sorunu vardır.Davamıza gelirsek...Harika, mükemmel, iyi kalpli Dr. Nathan'ın kayıp karısını bulmak.Tamam buraya kadar sıkıntı yok ama bu doktora pek de güvenmiyoruz.Zira geçmişte olan bazı olaylar aklımızı bira kurcalıyor.Devreye Charley'in yetenekleride girince iyice tedirgin oluyoruz.
Tabi Charley'in tek derdi bu değil ki...Zaten asla bir tane derdi olmaz.Birde Reyes var meselesi var.Ne zaman gözünü kapatsa adam dibinde bitiyor.Tüm azameti ve öfkesiyle...Gelde uyu şimdi.
SPOİLER
Dert demişken ölüm meleğimize mail atan zatı alleride ortaya çıktı.O kısımçok şaşırtıcıydı.Pek beklediğim tipte birisi değildi "Sahibe Kadifeçiçeği" Ama hepsinden önemlisi bu şahsiyetin birde ilginç bir iddiası var, ve birde Charley'in bir bekçisi olduğunu söylemesi.Anlayacağınız olaylar olaylar!!!

İlk yarı bana biraz monoton geldi.Her an bir şeyler olacak diye bekledim.Evet oldu ama benim beklediğim bu değildi.Ama 2. yarıya geçtiğimizde işte aradığım bu dedim.Reyes!
Beyefendi hapishaneden KAÇTI! Çünkü on yıldır hapiste ve aslında suçsuzmuş!Gelde delirme!Ve konu Reyes'se kesinlikle delirdi.Aslında çok ama çok da ileri gitti.
           SPOİLER bitti.
Charley yerinde olmak istemezdim.Gelen vuruyor giden çelme takıyor.Bunu yapan hemde en güvendikleri.Ah erkekler!Çok mantıksız yaratıklar.
Kitap ilerledikçe yeni şeyler öğreniyoruz.Özellikle son sahneler bu açıdan bilgi deposuydu.
Tabi bunların yanında bizi şaşırtan/üzen olaylarda oldu.Tabi ne kadar olay o kadar sonuç...ve yeni karakterler.Ben bir iki tanesini şimdiden sevdim.Özellikle sulu bir öpücüğe sahip o şirin şeyi.Tabi gerçek dünyada o sevimli şeyi görsem yolumu değiştiririm orası ayrı..


5/4
Geleceği parlak bir seri.
Orjinal Adı :Third Grave Dead Ahead
Seri Bilgisi: Charley Davidson Serisi
Seri Sırası : 3
Goodreads Puanı :4.41
Yazar Adı :Darynda Jones
Yayın Evi : Doğan Kitap

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.