21 Nisan 2016 Perşembe

Johanna Lindsey - Malory-Anderson Family Serisi 4 - Kaderin İki Kıyısı { Yorum }



Aman Allah'ım!Yorum yazmaktan o kadar uzak kalmışım ki ne söylemem gerektiğini bile bilmiyorum.Uzun zamandır bloğa uğramadığım fazlasıyla malum.Yorum yapma isteğimi hunharca parçalara ayıran kesim sağolsun.Neyse... Sitem etmeyeceğim.Her zamanki gibi, unut geçsin felsefemi uygulayacağım :)


Uzun zamandır Historical Romance okumamıştım.Daha doğrusu kısa aralıklarla okumadım.Kesinlikle özlemişim.
Malory-Anderson ailesi deli dolu ve çılgın bir aile.Karakterlerin farklı ve komik özellikleri zaten hikayeye bağlıyor insanı...
Gelelim Kaderin İki Kıyısı'na....Amy Malory ve Warren Anderson'ın hikayesi...
buda dursun burada çok tatlı :)
Kitapta da olsa gerçek hayatta da aptal insana tahammülüm yok.Hele de kitaplardaki saf kızlara dayanamıyorum.Böyle iyilik meleği olan, kötü düşünmeyen zayıf karakterlere...
Birde saf zekiler var...Tavırları beni benden alanlar.Masum masum cevaplar veren ama erkek karakteri delirtenler...İşte o kişi Amy :)

Karakterli, istediğini elde etmek için gözünü budaktan sakınmayan ve dediğim dedik bir kız kendisi.Warren ile yalnız kalır kalmaz söylediği ilk şeyse:

" Seni istiyorum."

Warren şok ben şok :) Birde Warren'ın sinirli tavırlarına, yer yer hakaretlerine , isteksizliğine verdiği akıllıca cevaplar beni gülümsetti.

“Beni yeniden öpmek istiyorsun,” diye doğru bir tahminde bulundu Amy, “ama öpmeyeceksin. Öpücüğü ben başlatsam olur mu?”

Böylede açıksözlü kendisi :)Warren ise dertli bir beyefendi.Biricik kız kardeşinin kocası ile kavga etmemek için zaten kırk takla atıyor, birde yetmezmiş gibi yumurcak Amy ile uğraşmak zorunda kalıyor.

"(...) bu olayı neden bu kadar uzattığımızı anlamıyorum. Sen bana âşık olacaksın. Biz evleneceğiz ve birlikte inanılmaz derecede mutlu olacağız. Bırak kendini Warren. Hayatına yeniden kahkaha ve neşe getirmeme izin ver.”

Kızdaki kararlılık sağolsun, Warren'ın neler hissettiğini, nasıl şaşırdığını siz düşünün artık.Amy'nin bu emin tavırları ve bunu eyleme ve dile döküş şekli sizi hem güldürüyor hemde eğlendiriyor.Ben severek okudum kitabı.
Warren'ın bu kadar net "HAYIR" demesinin de bir sebebi var elbet.Hatta bu sebep finalde sizi delirtiyor.Ne kadar da nefretlik insanlar var anlatamam.
Hikaye size güzel zaman geçirtiyor.Yazar konusunda çok aradayım ama yinede alır okurum kitaplarını...Bence bir denemek de fayda var :)

Orjinal Adı : The Magic of You
Seri Bilgisi: Malory-Anderson Family
Seri Sırsası: 4
Goodreads Puanı : 4.17
Yazar Adı : Johanna Lindsey
Yayın Evi :Epsilon Yayınları

Serinin Diğer Kitapları ve Yorumları
Johanna Lindsey - Malory-Anderson Family Serisi 1 - Seninle Başım Dertte

Johanna Lindsey - Malory-Anderson Family Serisi 2 - Hırçın Aşk

Johanna Lindsey - Malory-Anderson Family Serisi 3 - Kaçak Yolcu

Johanna Lindsey - Malory-Anderson Family Serisi 4 - Kaderin İki Kıyısı

Johanna Lindsey - Malory-Anderson Family Serisi 8 - Aşkta Seni Seçtim















0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.